Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Складне речення Формування знань, умінь і навичок з теми «Складне речення».
2. Розділові знаки у складному реченні Вивчення пунктограми «Кома у складному реченні».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Виконай завдання 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Складне речення».
2. Доповни прислів'я, користуючись довідкою 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Закріплення вивченого про складне речення.
3. Визнач вид речення за будовою 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення знань із теми «Складне речення»; удосконалення уміння визначати будову речення.
4. Визнач граматичну основу речення 3 вид - аналіз середнє 4Б. Завдання спрямоване на удосконалення аналітичних здібностей учнів; розвиток уміння «читати» схему речення.
5. Складне речення без сполучника 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати складне безсполучникове речення.
6. Утвори складне речення із двох простих 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Застосування вивченого теоретичного матеріалу про складне речення.
7. Пунктуаційна помилка 3 вид - аналіз середнє 1Б. Закріплення вивченого про розділові знаки в складному реченні.
8. Вибери правильний варіант 3 вид - аналіз середнє 1Б. Закріплення вивченого про розділові знаки в складному реченні.
9. Розподіли речення 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення уміння відрізняти просте речення з однорідними членами від складного сполучникового речення.
10. Укажи просте й складне речення 3 вид - аналіз середнє 2Б. Розуміння відмінностей між простим ускладненим реченням і складним сполучниковим реченням.
11. Чи потрібна кома на місці пропуску? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Повторення вивченого про розділові знаки у простому і складному реченнях.
12. Вибери правильну відповідь 3 вид - аналіз середнє 1Б. Порівняння будови простого й складного речень.
13. Утвори прислів'я 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Повторення вивченого про складне речення.
14. Одне з чотирьох 3 вид - аналіз середнє 1Б. Порівняння будови простого й складного речень.
15. Вибери цифру 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про розділові знаки у складному реченні.
16. Проаналізуй речення 3 вид - аналіз важке 6Б. Удосконалення уміння аналізувати складне речення, використовуючи набуті знання.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Розподіли речення у дві колонки Інший легке 2Б. Визначення виду складного речення; закріплення знань із теми «Складне речення».
2. Без коми Інший важке 1Б. Закріплення вивченого про розділові знаки в складному реченні.
3. Виконай синтаксичний аналіз речення Інший середнє 8Б. Виконання синтаксичного розбору речення; розуміння алгоритму синтаксичного аналізу.
4. Склади речення за схемою Інший важке 6Б. Конструювання речень за схемами; уміння аналізувати схеми складного речення.
5. Створи текст Інший важке 5Б. Застосування теоретичних знань про складне речення й розділові знаки у складному реченні.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком» 00:12:00 середнє 5Б. Узагальнення знань із теми «Складне речення та розділові знаки в складному реченні»

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком» 00:20:00 середнє 10Б. Повторення та систематизація вивченого про складне речення
2. Перевірна робота з теми «Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком» 00:20:00 середнє 13Б. Перевірка знань, умінь і навичок учнів із теми «Складне речення і розділові знаки в ньому»