Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Рід змінюваних іменників | Теорентичний матеріал з теми «Рід змінюваних іменників». |
2. | Незмінювані іменники | Теоретичний матеріал з визначення незмінюваних іменників. |
3. | Рід незмінюваних іменників | Теоретичний матеріал щодо визначення роду незмінюваних іменників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розгадай ребус | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Визначення роду іменника, розгадування ребусів. |
2. | Розподіли на групи | 3 вид - аналіз | легке | 6Б. | Розподіл іменників на групи за родами. |
3. | Іменник спільного роду | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника». |
4. | Це неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про рід невідмінюваних іменників. |
5. | Так чи ні? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначення достовірності висловлення щодо правильності визначення роду. |
6. | Чоловічий чи жіночий? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати рід деяких іменників. |
7. | Відгадай загадку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Визначення роду іменника. |
8. | Творимо іменники жіночого роду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння утворювати фемінітиви від назв професій. |
9. | Визнач іменник чоловічого роду | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначення роду іменників. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Змінне чи незмінне | Інший | середнє | 4Б. | Визначення змінних та незмінних слів. |
2. | Знайди помилку | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про рід невідмінюваних іменників. |
3. | Доповни речення | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати рід іменників, узгоджувати їх з прикметниками. |
4. | Добери закінчення прикметника | Інший | важке | 1Б. | Узгодження прикметників з незмінним іменниками іншомовного походження. |
5. | Відповідність | Інший | важке | 5Б. | Уміння визначати рід іменників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Спільний рід | Інший | легке | 2Б. | Утворення іменників спільного роду за лексичним значенням. |
2. | Визнач рід | Інший | легке | 2Б. | Визначення належності іменника до певного роду |
3. | Розшифруй | Інший | середнє | 4Б. | Відгадати ребус і шляхом аналізу визначити рід отриманого іменника. |
4. | Рід незмінюваних іменників | Інший | середнє | 2Б. | Визначення роду незмінюваних іменників іншомовного походження. |
5. | Утвори словосполучення | Інший | важке | 2Б. | Конструювання словосполучень з урахуванням роду іменників. |
6. | Добери означення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння добирати означення до незмінюваних іменників, узгоджувати їх відповідно до роду іменника. |
7. | Творча робота | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Рід іменників» | 00:10:00 | середнє | 15Б. | Удосконалення вивченого з теми «Рід іменників». |
2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Рід іменників» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Удосконалення вивченого з теми «Рід іменників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота № 1 з теми «Рід іменників» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого з теми «Рід іменників». |
2. | Домашня робота № 2 з теми «Рід іменників» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Систематизація вивченого з теми «Рід іменників». |
3. | Перевірна робота з теми «Рід іменників» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Рід іменників». |