Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Активні й пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання активних дієприкметників | Формування знань про дієприкметник як особливу форму дієслова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Утвори активний дієприкметник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння утворювати активні дієприкметники за допомогою суфіксів. |
2. | Слово з помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати помилки у творенні активних дієприкметників. |
3. | Активні дієприкметники | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати активні дієприкметники. |
4. | Розподільна робота | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати в реченнях активні й пасивні дієприкметники. |
5. | Укажи правильний варіант | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про нормативність використання активних дієприкметників. |
6. | Додай суфікс | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уиіння утворювати активні дієприкметники минулого часу. |
7. | Перевір! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати помилки у творенні активних дієприкметників. |
8. | Четверте зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати активні дієприкметники в реченнях. |
9. | Як правильно? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про вживання активних дієприкметників. |
10. | Реклама — рушій прогресу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про активні дієприкметники. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Утвори й узгодь | Інший | середнє | 3Б. | Уміння утворювати дієприкметник від дієслова й узгоджувати з іменником. |
2. | Будова дієприкметника | Інший | важке | 6Б. | Повторення вивченого про будову слова. |
3. | Увідповідни | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення вивченого про відмінювання дієприкметників. |
4. | Провідміняй активний дієприкметник | Інший | важке | 2,5Б. | Уміння відмінювати дієприкметники. |
5. | Розмовляй правильно | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати правильний варіант слововживання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильно-неправильно | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати правильний варіант слововживання. |
2. | Утвори активний дієприкметник | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на перевірку рівня сформованості умінь утворювати дієприкметники активного стану. |
3. | Творення активних дієприкметників | Інший | середнє | 2Б. | Вправа на формування навичок утворювати дієприкметники активного стану. |
4. | Склади речення | Інший | важке | 2Б. | Завдання творчого характеру передбачає удосконалення умінь складати речення з дієприкметниками. |
5. | Склади рекламний текст | Інший | важке | 12Б. | Уміння використовувати дієприкметники у власних висловлюваннях. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Творення й відмінювання активних дієприкметників» | 00:11:00 | середнє | 5Б. | Систематизація вивченого з теми «Активні й пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання активних дієприкметників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Творення й відмінювання активних дієприкметників» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого з теми «Активні й пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання активних дієприкметників». |
2. | Перевірна робота з теми «Творення й відмінювання активних дієприкметників» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Активні й пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання активних дієприкметників». |