Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Про вид і час дієприслівників | Теоретичний матеріал про дієприслівник як особливу форму дієслова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Тестове завдання на вміння розрізняти дієприслівники доконаного та недоконаного видів. |
2. | Суфікс дієприслівників доконаного виду | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Завдання на перевірку сформованості знань про творення дієприслівників доконаного виду. |
3. | Речення з дієприслівниками недоконаного виду | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати дієприслівники недоконаного виду. |
4. | Будова слова | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Повторення вивченого про будову слова. |
5. | Утвори дієприслівники недоконаного виду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на закріплення знань про вид дієприслівників та формування умінь утворювати дієприслівники. |
6. | Знайди дієприслівник | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання передбачає удосконалення умінь знаходити дієприслівники в реченні та визначати їх вид. |
7. | Дієприслівники недоконаного виду теперішнього часу | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про дієприслівники недоконаного виду теперішнього часу. |
8. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про дієприслівники доконаного й недоконаного виду. Повторення вивченого про дієприслівниковий зворот. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Одночасність подій | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про вид і час дієсприслівників. |
2. | Фразеологічний пазл | Інший | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про дієприслівник. |
3. | Розподіли за колонками | Інший | середнє | 6Б. | У запропонованих дієпислівниках визначити вид і відповідно розподілити за колонками. |
4. | Утвори дієприслівники доконаного й недоконаного виду | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про творення дієприслівників доконаного й недоконаного виду. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дієприслівники доконаного виду минулого часу | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про дієприслівники доконаного виду минулого часу. |
2. | Вибери два речення | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про дієприслівники доконаного й недоконаного виду. Повторення вивченого про дієприслівниковий зворот. |
3. | Послідовність подій | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про вид і час дієсприслівників. |
4. | Склади диктант | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно наводити приклади на вивчені раніше правила. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для систематизації вивченого про вид і час дієприслівників. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників» | 00:15:00 | середнє | 14Б. | Завдання для удосконалення вивченого про вид і час дієприслівників. |
2. | Перевірна робота з теми «Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників» | 00:20:00 | середнє | 20Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників». |