Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дієслово як самостійна частина мови | Теоретичні відомості про дієслово як самостійну частину мови: загальне значення та форми дієслова. |
2. | Морфологічні ознаки та синтаксична роль дієслова | Теоретичний матеріал про граматичні категорії дієслова та синтаксичну роль. |
3. | Види дієслів | Теоретичний матеріал з теми «Види дієслів». |
4. | Перехідні та неперехідні дієслова | Теоретичний матеріал з теми «Перехідні та неперехідні дієслова». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибір варіанта відповіді | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про дієслово як частину мови. |
2. | Вид дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на утворення дієслів доконаного та недоконаного видів. |
3. | М'який знак у дієсловах | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Тренувальне завдання на орфограму «М'який знак у дієсловах а -ться, -шся». |
4. | Визначення форм дієслова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вправа на формування вмінь визначати форми дієслова. |
5. | Перехідні/неперехідні дієслова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправа на закріплення теоретичних відомостей про перехідні та неперехідні дієслова, уміння їх розпізнавати. |
6. | Особові дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Завдання на вміння розрізняти форми дієслова та виділяти особові дієслова. |
7. | Будова дієслів | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Розбір дієслів за будовою. |
8. | Творення видових пар | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання на формування навичок утворювати від інших частин мови дієслова доконаного та недоконаного видів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибір варіанта відповіді | Інший | середнє | 2Б. | Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про загальне значення дієслова, контроль умінь знаходити дієслова. |
2. | Яка відповідь правильна? | Інший | середнє | 2Б. | Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про морфологічні ознаки та синтаксичну роль дієслова. |
3. | Форми дієслова | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на вміння визначати різні форми дієслова. |
4. | Перехідні/неперехідні дієслова | Інший | середнє | 1Б. | Завдання передбачає знання теоретичних відомостей про перехідні та неперехідні дієслова та уміння їх розпізнавати. |
5. | Видові пари дієслів | Інший | середнє | 2Б. | Формування навичок визначати вид та утворювати видові пари дієслів |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Дієслово як самостійна частина мови» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Закріплення теоретичного матеріалу про дієслово як самостійну частину мови, формування умінь розрізняти дієслова доконаного та недоконаного видів, визначати перехідність, закріплення орфографічних навичок. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дієслово як самостійна частина мови» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Узагальнення та перевірка сформованості знань, умінь та навичок з теми «Дієслово як самостійна частина мови». |
2. | Перевірна робота з теми «Дієслово як самостійна частина мови» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Перевірка рівня сформованості умінь та навичок учнів визначати вид дієслів, перехідність, розрізняти форми дієслова, знання теоретичних відомостей про самостійну частину мови. |