Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Правопис прийменників Теоретичні відомості про написання прийменників та особливості вживання прийменників.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Прийменник із дефісом 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправа на формування навичок написання прийменників з дефісом.
2. Відповідно до написання 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Завдання на удосконалення навичок написання прислівників.
3. Пишемо з дефісом 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом».
4. Пишемо окремо 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом».
5. Пишемо разом 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом».
6. Визнач правильний варіант 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого про правопис прийменників.
7. Розподіли відповідно до правопису 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Удосконалення знань про написання прислівників разом, окремо та з дефісом.
8. Пиши разом 3 вид - аналіз середнє 1Б. Вправа на удосконалення навичок визначати правопис прийменників разом. окремо чи з дефісом.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Я — редактор Інший середнє 1Б. Завдання на розрізнення прийменникових сполук та однозвучних прислівників.
2. Як ЗНО Інший важке 1Б. Завдання на уникнення помилок у вживанні прийменників на зразок тестів ЗНО.
3. Логічні ланцюжки Інший важке 3Б. Удосконалення вивченого про правопис прийменників.
4. Яка частина мови? Інший важке 3Б. Удосконалення вивченого про правопис прийменників.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Розподільне завдання Інший легке 6Б. Вправа на перевірку сформованості умінь написання прийменників.
2. Це неправильно! Інший середнє 1Б. Завдання на формування навичок визначати правопис прийменників разом, окремо чи через дефіс.
3. Правильно/неправильно Інший середнє 1Б. Завдання на сформованість навичок щодо правильного слововживання.
4. Доповни речення Інший середнє 2Б. Завдання на сформованість навичок щодо правильного слововживання.
5. Склади розповідь Інший важке 12Б. Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Особливості вживання окремих прийменників. Синонімічні прийменники».
6. Склади речення Інший важке 4Б. Розвиток мовлення. Уміння вибирати правильний прийменник і складати речення зі словосполученнями.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом» 00:10:00 середнє 8Б. Формування умінь та навичок написання прийменників разом, окремо, з дефісом, вживання прийменників У/В, З/ІЗ/ЗІ.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом» 00:20:00 середнє 11Б. Удосконалення навичок вживати правильно прийменникові конструкції та писати прийменники відповідно до орфографічних норм.
2. Перевірочна робота з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом» 00:25:00 середнє 12Б. Перевірка сформованості знань, умінь та навичок з теми «Правопис прийменників».