Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правопис прийменників | Теоретичні відомості про написання прийменників та особливості вживання прийменників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Прийменник із дефісом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправа на формування навичок написання прийменників з дефісом. |
2. | Відповідно до написання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на удосконалення навичок написання прислівників. |
3. | Пишемо з дефісом | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом». |
4. | Пишемо окремо | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом». |
5. | Пишемо разом | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом». |
6. | Визнач правильний варіант | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис прийменників. |
7. | Розподіли відповідно до правопису | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Удосконалення знань про написання прислівників разом, окремо та з дефісом. |
8. | Пиши разом | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Вправа на удосконалення навичок визначати правопис прийменників разом. окремо чи з дефісом. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Я — редактор | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на розрізнення прийменникових сполук та однозвучних прислівників. |
2. | Як ЗНО | Інший | важке | 1Б. | Завдання на уникнення помилок у вживанні прийменників на зразок тестів ЗНО. |
3. | Логічні ланцюжки | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення вивченого про правопис прийменників. |
4. | Яка частина мови? | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення вивченого про правопис прийменників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розподільне завдання | Інший | легке | 6Б. | Вправа на перевірку сформованості умінь написання прийменників. |
2. | Це неправильно! | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на формування навичок визначати правопис прийменників разом, окремо чи через дефіс. |
3. | Правильно/неправильно | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на сформованість навичок щодо правильного слововживання. |
4. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на сформованість навичок щодо правильного слововживання. |
5. | Склади розповідь | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Особливості вживання окремих прийменників. Синонімічні прийменники». |
6. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння вибирати правильний прийменник і складати речення зі словосполученнями. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Формування умінь та навичок написання прийменників разом, окремо, з дефісом, вживання прийменників У/В, З/ІЗ/ЗІ. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Удосконалення навичок вживати правильно прийменникові конструкції та писати прийменники відповідно до орфографічних норм. |
2. | Перевірочна робота з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Перевірка сформованості знань, умінь та навичок з теми «Правопис прийменників». |