Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Прислівник як частина мови | Формування мовних компетентностей із теми «Прислівник як самостійна частина мови». |
2. | Розряди прислівників | Засвоєння знань про розряди прислівників за значенням. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шукаємо прислівник | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про прислівник як частину мови, його відмінність від інших самостійних частин мови. |
2. | Поясни свій вибір! | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення й систематизацій вивченого про прислівник як частину мови. Повторення вивченого про частини мови. |
3. | Четверте зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати будову слова, виділяти морфеми; удосконалення вивченого про прислівник. |
4. | Знайди прислівник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння знаходити прислівники в реченні, визначати частини мови, до яких належать слова. Закріплення вивченого теоретичного матеріалу. |
5. | Джерело народної мудрості | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про прислівник як частину мови; збагачення лексикону; виховання поваги до народної мудрості. |
6. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння знаходити прислівники в реченні, аналізувати їх відмінність від інших частин мови. |
7. | Визнач розряд | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати розряди прислівників за значенням, правильно ставити запитання; удосконалення вивченого про прислівник як частину мови. |
8. | Визнач розряд: прислівник місця | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати розряди прислівників за значенням. |
9. | Укажи антонім | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про антоніми, уміння добирати протилежні за значенням слова; удосконалення вивченого про прислівники. |
10. | Дві колонки | 3 вид - аналіз | важке | 5Б. | Уміння визначати розряд прислівників за значенням. |
11. | Прислівник як присудок | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Повторення вивченого про головні й другорядні члени речення; уміння визначати роль прислівника в реченні. Удосконалення вивченого про прислівник як частину мови. |
12. | Прислівник як означення | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль прислівників; удосконалення вивченого про числівник як частину мови. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач розряд: прислівник часу | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати розряди прислівників за значенням. |
2. | Зайве речення | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль прислівників; удосконалення вивченого про числівник як частину мови. |
3. | Продовж синонімічний ряд | Інший | важке | 2Б. | Повторення вивченого про синоніми; збагачення словникового запасу. Удосконалення вивченого про прислівник. |
4. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Розвиток творчого потенціалу, уміння використовувати прислівники при складанні твору. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Прислівник як самостійна частина мови» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для закріплення й удосконалення вивченого з теми «Прислівник як самостійна частина мови». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прислівник як самостійна частина мови» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Прислівник як самостійна частина мови». |
2. | Перевірна робота з теми «Прислівник як самостійна частина мови» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Прислівник як самостійна частина мови». |