Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальна характеристика сполучника як частини мови | Теоретичні відомості про сполучник як службову частину мови. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати сполучники. |
2. | Порахуй сполучники | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Формування навичок виділяти сполучники в реченні. |
3. | Віднови прислів'я | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про сполучники. |
4. | Робота з таблицею | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про самостійні й службові частини мови. |
5. | Розподільне завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Завдання на формування навичок визначати прості, складні та складені сполучники. |
6. | Доповни прислів'я | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про сполучники. |
7. | Речення без сполучника | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про сполучник як частину мови. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як правильно? | Інший | середнє | 2Б. | Уміння вживати сполучники й прийменники при однорідних членах речення відповідно до граматичних норм. |
2. | Завдання для уважних | Інший | важке | 1Б. | Уміння розрізняти протиставний та єднальний сполучник ТА; удосконалення вивченого про розділові знаки при ОЧР. |
3. | Неправильний запис | Інший | важке | 1Б. | Уміння граматично правильно формулювати речення, вживати парні сполучники при ОЧР. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Виконай тестові завдання | Інший | легке | 3Б. | Завдання на закріплення теоретичних відомостей про сполучник як службову частину мови. |
2. | Вибіркове завдання | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на удосконалення навичок знаходити сполучники та визначати їх роль у реченні. |
3. | Вибіркова робота | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати сполучник як частину мови. |
4. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення зі сполучниками. |
5. | Склади розповідь | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Загальна характеристика сполучника» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Удосконалення теоретичних знань учнів про сполучник як службову частину мови, навичок розпізнавати розряди сполучників за значенням. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Загальна характеристика сполучника» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення знань, умінь та навичок учнів про сполучник як службову частину мови. |
2. | Перевірна робота з теми «Загальна характеристика сполучника» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Контроль сформованості знань та навичок учнів про роль сполучників у реченні, розряди за значенням та будовою, умінь утворювати складні речення, використовуючи сполучники. |