Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальна характеристика сполучника | Теоретичні відомості про сполучник як службову частину мови. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Виконай тестові завдання | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Завдання на закріплення теоретичних відомостей про сполучник як службову частину мови. |
2. | Знайди сполучник сурядності | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Формування умінь та навичок розрізняти розряди сполучників за значенням. |
3. | Порахуй сполучники | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Формування навичок виділяти сполучники в реченні. |
4. | Вибіркове завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на удосконалення навичок знаходити сполучники та визначати їх роль у реченні. |
5. | Розподільне завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Завдання на формування навичок визначати прості, складні та складені сполучники. |
6. | Роль сполучника в реченні | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання на формування навичок знаходити сполучники сурядності в реченні та визначати їх роль в реченні. |
7. | Розрізняй сполучники | 3 вид - аналіз | середнє | 7Б. | Розрізнення сполучників сурядності та підрядності. |
8. | Знайди та визнач | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення умінь та навичок знаходити у реченні сполучники та визначати розряд за значенням. |
9. | Виконай морфологічний розбір | 3 вид - аналіз | важке | 5Б. | Удосконалення знань про сполучник як службову частину мови та навичок виконувати морфологічний розбір. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Сурядний чи підрядний | Інший | середнє | 1Б. | Перевірка сформованості навичок виділяти речення зі сполучниками підрядності. |
2. | Четвертий зайвий | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення умінь та навичок учнів визначати розряди сполучників за значення та за будовою. |
3. | Впиши сполучник | Інший | середнє | 4Б. | Перевірка сформованості навичок правильно вживати сполучники в реченні відповідно до розряду за значенням. |
4. | Допиши речення | Інший | середнє | 2Б. | Завдання передбачає розвиток творчих здібностей учнів та перевірку сформованості умінь будувати складносурядні речення, використовуючи сполучники сурядності. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Загальна характеристика сполучника» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Удосконалення теоретичних знань учнів про сполучник як службову частину мови, навичок розпізнавати розряди сполучників за значенням. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Загальна характеристика сполучника» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення знань, умінь та навичок учнів про сполучник як службову частину мови. |
2. | Перевірочна робота з теми «Загальна характеристика сполучника» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Контроль сформованості знань та навичок учнів про роль сполучників у реченні, розряди за значенням та будовою, умінь утворювати складні речення, використовуючи сполучники. |