Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Додаток як другорядний член речення | Формування мовних компетентностей із теми «Додаток». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач додаток | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати додаток у реченні, відрізняти його від інших членів речення. |
2. | Зміни слово | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Додаток». |
3. | Визнач прямий додаток | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати види додатків, аналізувати речення. |
4. | Додаток-інфінітив | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати роль інфінітива в реченні. |
5. | Розмовляй правильно! | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Завдання для закріплення вивченого про додаток. Визначення граматично коректних словоформ. |
6. | Загадки з додатками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про дадаток. Уміння відмінювати іменники. Розвиток логічного мислення та уяви. |
7. | Займенник-додаток | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль частин мови, спосіб вираження додатка. |
8. | Додаток, виражений інфінітивом | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на удосконалення знань учнів про способи вираження додатків. |
9. | Прикметник-додаток | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль частин мови, спосіб вираження додатка. |
10. | Словосполучення-додаток | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль частин мови, спосіб вираження додатка. |
11. | Фразеологізм-додаток | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль частин мови, спосіб вираження додатка. |
12. | Відповідність | 3 вид - аналіз | важке | 5Б. | Повторення вивченого про головні й другорядні члени речення. Удосконалення вивченого про додаток. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні? | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу про додаток. |
2. | Числівник-додаток | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль частин мови, спосіб вираження додатка. |
3. | Визнач непрямий додаток | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати види додатків, аналізувати речення. |
4. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння використовувати слово як додаток, ставити його в потрібну форму. |
5. | Склади текст | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно складати текст, використовуючи прямі й непрямі додатки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Додаток» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Додаток». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Додаток» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Завдання зля закріплення знань із теми «Додаток». |
2. | Перевірна робота з теми «Додаток» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Додаток». |