Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Безособові речення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Безособові речення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Безособове дієслово як спосіб вираження головного члена безособового речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в безособових реченнях. |
2. | Інфінітив як спосіб вираження головного члена безособового речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в безособових реченнях. |
3. | Прислівник як головний член безособового речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в безособових реченнях. |
4. | Укажи рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в безособових реченнях. |
5. | Знайди речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в безособових реченнях. |
6. | Обери рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в безособових реченнях. |
7. | Особове дієслово в безособовому значенні | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в безособових реченнях. |
8. | Випиши безособове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати в тексті безособове речення. |
9. | Обери форму | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про способи вираження головного члена в безособовому реченні. |
10. | Синтаксичний аналіз речення | 3 вид - аналіз | важке | 8Б. | Повторення вивченого про просте речення. Удосконалення вивченого про безособове речення. |
11. | Відповідність ч. 1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в безособовому реченні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати граматичну основу речення, відрізняти односкладне від двоскладного. |
2. | Відповідність ч.2 | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в безособовому реченні. |
3. | Визнач роль інфінітива | Інший | важке | 2Б. | Уміння визначати роль інфінітива в безособовому й двоскладному реченні, відрізняти інфінітив-присудок від інфінітива-підмета. |
4. | Склади речення | Інший | важке | 2Б. | Уміння складати безособові речення, використовуючи подані слова. |
5. | Склади твір-опис природи | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати твір, використовуючи безособові речення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Безособові речення» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Безособові речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Безособові речення» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Безособові речення». |
2. | Перевірна робота з теми «Безособові речення» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань, отриманих під час вивчення теми «Безособові речення». |