Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Ускладнювальні компоненти в простому реченні | Формування знань про просте ускладнене речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речення з однорідними членами | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати речення з однорідними членами. |
2. | Речення зі звертанням | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення зі звертанням. |
3. | Речення зі вставним словом | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про вставні слова. |
4. | Вибери слово | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати слова, що не бувають вставними. |
5. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати дієприкметниковий зворот у реченні. |
6. | Пазл | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про розділові знаки при вставних словах. |
7. | Правильні розділові знаки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про розділові знаки при звертанні. |
8. | Речення з дієприслівниковим зворотом | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати дієприслівниковий зворот у реченні. |
9. | Граматична помилка в реченні з дієприслівниковим зворотом | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти помилки в реченнях із дієприслівниковим зворотом. |
10. | Пунктуаційна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати помилки в реченнях з однорідними членами. |
11. | Уважні читачі | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати узагальнювальне слово при однорідних членах речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заповни таблицю | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати ускладнювальні компоненти в простому реченні. |
2. | Синтаксичний аналіз речення 3 | Інший | важке | 7Б. | Уміння аналізувати речення. |
3. | Робота з текстом | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати звертання. |
4. | Вибери цифру | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати дієприкметниковий зворот. |
5. | Цифрова відповідь | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати вставні слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речення з однорідними підметами | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні члени речення. |
2. | Четверте зайве | Інший | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати речення. |
3. | Правильні розділові знаки | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність розділових знаків. |
4. | Речення без вставного слова | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про вставні слова. |
5. | Синтаксичний аналіз речення 1 | Інший | важке | 7Б. | Уміння аналізувати речення. |
6. | Синтаксичний аналіз речення 2 | Інший | важке | 7Б. | Уміння аналізувати речення. |
7. | Склади речення | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння використовувати ускладнювальні компоненти у власній творчості. |
8. | Творча робота | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння використовувати ускладнювальні компоненти у власній творчості. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Типи простих речень» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для удосконалення вивченого про ускладнювальні компоненти. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Типи простих речень» | 00:15:00 | середнє | 16Б. | Завдання для систематизації вивченого про ускладнювальні компоненти. |
2. | Перевірна робота з теми «Типи простих речень» | 00:20:00 | середнє | 25Б. | Завдання для перевірки вивченого про ускладнювальні компоненти. |