Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Однорідні означення | Формування мовних компетентностей з теми «Однорідні й неоднорідні означення». |
2. | Неоднорідні означення | Формування мовних компетентностей з теми «Однорідні й неоднорідні означення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери рядок з однорідними означеннями | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про однорідні й неоднорідні означення. |
2. | Речення з неоднорідними означеннями | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про неоднорідні означення. |
3. | Визнач вид означення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Уміння визначати вид означення, ставити відповідні розділові знаки. |
4. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при однорідних і неоднорідних означеннях. |
5. | Так чи ні? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при однорідних і неоднорідних означеннях. |
6. | Обери цифру | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення пунктуаційних навичок, закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Однорідні й неоднорідні означення». |
7. | Розподіли речення | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення пунктуаційних навичок, закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми |
8. | Постав у відповідну форму | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про узгодження означень, удосконалення пунктуаційних навичок; застосування знань, отриманих при вивченні теми «Однорідні й неоднорідні означення». |
9. | Поезія — це завжди неповторність... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про однорідні означення; повторення теорії літератури. Уміння добирати епітети до слів. |
10. | Спосіб вираження неоднорідних означень | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Повторення вивченого про прикметник, дієприкметник, займенник та їх розряди; удосконалення вивченого про НО. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення неоднорідними означеннями | Інший | важке | 6Б. | Уміння доповнювати речення неоднорідними означеннями; удосконалення вивченого про НО. |
2. | Повторимо теорію! | Інший | середнє | 2Б. | Повторення, систематизація вивченого теоретичного матеріалу з теми «Однорідні й неоднорідні означення». |
3. | Цифра-відповідь | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення пунктуаційних навичок, закріплення вивченого про неоднорідні означення. |
4. | Пунктуаційна помилка (неоднорідні означення) | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченої пунктограми при неоднорідних означеннях. |
5. | Доповни речення однорідними означеннями | Інший | важке | 6Б. | Уміння доповнювати речення однорідними означеннями; удосконалення вивченого про ОО. |
6. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно вводити в речення однорідні або неоднорідні означення, складати твір-опис, використовуючи просте ускладнене речення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Однорідні й неоднорідні означення» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Однорідні й неоднорідні означення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Однорідні й неоднорідні означення» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Завдання для закріплення вивченого з теми «Однорідні й неоднорідні означення». |
2. | Домашня робота з теми «Однорідні й неоднорідні означення» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, отриманих при вивченні теми «Однорідні й неоднорідні означення». |