Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Смислові відношення між однорідними членами речення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Смислові відношення між однорідними членами речення». |
2. | Розділові знаки при однорідних членах речення | Формування знань, умінь, навичок із теми « Кома між однорідними членами речення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Одиничний сполучник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати вид сполучника за способом уживання між ОЧР. |
2. | Парний сполучник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати вид сполучника за способом уживання між ОЧР. |
3. | Вид сполучника (протиставні) | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати вид сурядного сполучника; закріплення вивченого про ОЧР. |
4. | Вид сполучника (розділові) | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати вид сурядного сполучника; закріплення вивченого про ОЧР. |
5. | Пунктуаційна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати пунктограму при ОЧР; аналізувати речення, застосовуючи отримані під час вивчення теми «Смислові відношення між однорідними членами речення. Кома між однорідними членами речення» знання. |
6. | Спиши речення | 1 вид - рецептивний | середнє | 6Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при ОЧР. |
7. | Укажи схему | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння читати схему речення з ОЧР, аналізувати речення. |
8. | Увідповідни речення й схему | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Уміння визначати вид зв'язку між ОЧР, способи вживання сполучників; уміння читати схему речення. |
9. | Чи потрібна кома? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Уміння розрізняти протиставний та єднальний сполучник ТА; удосконалення вивченого про розділові знаки при ОЧР. |
10. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Уміння визначати пунктограму при ОЧР; аналізувати речення, застосовуючи отримані під час вивчення теми «Смислові відношення між однорідними членами речення. Кома між однорідними членами речення» знання. |
11. | Тире між ОЧР | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки між ОЧР, а саме тире між однорідними членами речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Повторюваний сполучник | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати вид сполучника за способом уживання між ОЧР. |
2. | Вид сполучника (єднальні) | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати вид сурядного сполучника; закріплення вивченого про ОЧР. |
3. | Правильно чи неправильно? | Інший | середнє | 2Б. | Повторення теоретичних знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Смислові відношення між однорідними членами речення. Кома між однорідними членами речення». |
4. | Склади речення за схемою | Інший | важке | 6Б. | Уміння читати схеми ОЧР, складати за ними речення. Удосконалення вивченого про ОЧР. |
5. | Склади текст | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно вводити в текст речення, ускладнені ОЧР; уміння використовувати різні види зв'язку між ОЧР. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Смислові відношення між однорідними членами речення» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Завдання для закріплення знань, умінь і навичок із теми «Смислові відношення між однорідними членами речення. Кома між однорідними членами речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Смислові відношення між однорідними членами речення» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації знань із теми «Смислові відношення між однорідними членами речення. Кома між однорідними членами речення». |
2. | Перевірна робота з теми «Смислові відношення між однорідними членами речення» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Смислові відношення між однорідними членами речення. Кома між однорідними членами речення». |