Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Речення прості й складні, односкладні й двоскладні (повторення) | Теоретичний матеріал з теми «Речення прості й складні, односкладні й двоскладні (повторення)». |
2. | Синтаксичний розбір простого речення | Теоретичний матеріал з теми «Просте речення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Теоретичні запитання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка теоретичної частини знань. |
2. | Відшукай речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти речення серед інших сполучень слів. |
3. | Вкажи просте речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння знаходити просте речення. |
4. | Вкажи розповідне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати вид речення за метою висловлювання. |
5. | Вкажи спонукальне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти типи речень за метою висловлювання. |
6. | Вкажи питальне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти типи речень за метою висловлювання |
7. | Укажи двоскладне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати двоскладне речення. |
8. | Вкажи односкладне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння вирізняти односкладне речення серед інших речень. |
9. | Вкажи поширене чи непоширене речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння розрізняти поширені і непоширені речення. |
10. | Дай відповідь на питання | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння аналізувати речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Утвори речення | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння з поданих груп слів утворювати речення. |
2. | Односкладне чи двоскладне речення? | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати вид речення за наявністю головних членів (односкладне чи двоскладне). |
3. | Визнач речення за метою висловлювання | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати речення за метою висловлювання. |
4. | Творче конструювання | Інший | середнє | 1Б. | Формуваити вміння поширювати речення другорядними членами. |
5. | Синтаксичний розбір речення | Інший | важке | 6Б. | Формувати вміння аналізувати речення синтаксично. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Речення прості й складні, односкладні й двоскладні (повторення)» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Завдання для узагальнення і систематизації знань про «Речення прості й складні, односкладні й двоскладні (повторення)». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Речення прості й складні, односкладні й двоскладні (повторення)» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Речення прості й складні, односкладні й двоскладні (повторення)». |
2. | Перевірна робота з теми «Речення прості й складні, односкладні й двоскладні (повторення)» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Завдання спрямоване на перевірку здобутих учнями знань із теми «Речення прості й складні, односкладні й двоскладні (повторення)». |