Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Тире між підметом і присудком | Теоретичні відомості з теми «Тире між підметом і присудком». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перероби речення | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Тренування умінь утворювати речення із тире. |
2. | Четверте зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Вправа на повторення матеріалу про вживання тире між підметом і присудком без частки або з часткою. |
3. | Спосіб вираження присудка | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уживання тире у випадку, коли присудок є складеним іменним. |
4. | З'єднай правило з прикладом | 3 вид - аналіз | легке | 3Б. | Вправа на перевірку умінь об'єднувати теоретичні знання з практикою. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чи потрібне тире? | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про тире між підметом і присудком. |
2. | У полоні розділових знаків | Інший | важке | 2Б. | Завдання спрямоване на удосконалення вміння ставити необхідні розділові знаки. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Склади речення | Інший | важке | 2Б. | Вправа на формування мовних компетентностей учнів з теми. |
2. | Народна скарбниця | Інший | середнє | 8Б. | Завдання на розвиток зв'язного мовлення учнів та повторення правил уживання тире між підметом і присудком. |
3. | Постав розділовий знак | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого матеріалу про розділові знаки між підметом і присудком. |
4. | Зайве речення | Інший | середнє | 1Б. | Вправа на перевірку вміння правильно розставляти розділові знаки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Закріплення знань, умінь і навичок з теми "Тире між підметом і присудком". |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота | 00:15:00 | середнє | 3Б. | Завдання на повторення вивченого матеріалу. |
2. | Перевірна робота | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Закріплення вивченого про тире між підметом і присудком. |