Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Будова і види словосполучень | Теоретичний матеріал з теми «Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова». |
2. | Синтаксичний розбір словосполучення | Теоретичний матеріал з теми «Синтаксичний розбір словосполучення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Головне слово іменник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене іменником. |
2. | Головне слово прикметник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене прикметником. |
3. | Головне слово числівник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене прислівником. |
4. | Головне слово дієслово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене дієслово. |
5. | Головне слово прислівник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене прислівником. |
6. | Вибери іменне словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати іменне словосполучення. |
7. | Визнач зв’язок узгодження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати вид підрядного звязку узгодження в словосполученні. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач зв’язок керування | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати вид підрядного звязку керування в словосполученні. |
2. | Визнач зв’язок прилягання | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати вид підрядного звязку прилягання в словосполученні. |
3. | З’ясуй тип зв’язку | Інший | важке | 5Б. | Формувати вміння визначати тип підрядного зв’язку в словосполученні. |
4. | Теоретичні запитання | Інший | важке | 3Б. | Узагальення теоретичних знань з мовознавчих термінів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вкажи тип словосполучення | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати тип словосполучення за морфологічним вираженням головного слова. |
2. | Дай характеристику словосполученню | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння характеризувати словосполучення. |
3. | Синтаксичний розбір словосполучення | Інший | важке | 10Б. | Формувати вміння виконувати синтаксичний розбір словосполучення. |
4. | Утвори словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння самостійно утворювати словосполучення, визначати їх вид за способом вираження головного слова та тип підрядного зв'язку |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова». | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова». | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова». |
2. | Перевірна робота з теми «Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова». | 00:40:00 | важке | 12Б. | Перевірка знань з теми «Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова». |