Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Словосполучення | Теоретичний матеріал з теми «Словосполучення» |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вкажи словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправа формує вміння учнів знаходити в словосполученні головне слово. |
2. | Вкажи поширене словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь учнів розрізняти поширені і непоширені словосполучення. |
3. | Вкажи словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вдосконалити вміння знаходити словосполучення. |
4. | Визнач головне слово | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначення головного слова в словосполученні. |
5. | Відшукай словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Формування вмінь вирізняти словосполучення серед різних сполучень слів. |
6. | Знайди сполучення слів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь розрізняти сполучення слів, що не є словосполученням. |
7. | Вкажи ознаки словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Перевірка знать теоретичного матеріалу з теми «Словосполучення». |
8. | Відповідності | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Встановлення відповідностей між словосполученням та його характеристикою. |
9. | Розподіли словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формування вміння визначати словосполучення за будовою. |
10. | Аналіз словосполучення | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формування вміння характеризувати словосполучення. |
11. | Ознаки словосполучення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вдосконалити вміння визначати ознаки словосполучення. |
12. | Чим виражене головне слово | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Вміння визначити головне слово в словосполученні та якою частиною мови воно виражене. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери синонімічні словосполучення | Інший | середнє | 3Б. | Формування вмінь правильно будувати словосполучення і добирати синоніми. |
2. | Утвори словосполучення | Інший | середнє | 2Б. | Формування вміння будувати словосполлучення. |
3. | Назви одним словом | Інший | важке | 2Б. | Записати словосполучення одним словом та скласти просте речення. |
4. | Склади словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формування вміннь будувати словосполучення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Словосполучення» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Завдання для узагальнення і систематизації знань про словосполучення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Словосполучення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Словосполучення». |
2. | Перевірна робота з теми «Словосполучення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Завдання спрямоване на перевірку здобутих учнями знань із теми «Словосполучення». |