Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Речення як синтаксична одиниця Теоретичний матеріал з теми «Речення та його ознаки».
2. Синтаксичний розбір простого речення Теоретичний матеріал з теми «Речення та його ознаки».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відшукай речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння розрізняти речення серед інших сполучень слів.
2. Укажи просте речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння знаходити просте речення.
3. Укажи розповідне речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати вид речення за метою висловлювання.
4. Укажи спонукальне речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння розрізняти типи речень за метою висловлювання.
5. Укажи питальне речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння розрізняти типи речень за метою висловлювання
6. Укажи двоскладне речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати двоскладне речення.
7. Укажи односкладне речення 3 вид - аналіз легке 1Б. Формувати вміння вирізняти односкладне речення серед інших речень.
8. Віднови прислів'я 3 вид - аналіз середнє 10Б. Уміння відновлювати прислів'я із запропонованих слів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Укажи вид речення за наявністю другорядних членів Інший середнє 3Б. Формувати вміння розрізняти поширені і непоширені речення.
2. Дай відповідь на питання Інший важке 4Б. Формувати вміння аналізувати речення.
3. Погрупуй речення Інший важке 4Б. Уміння визначати односкладні й двоскладні речення.
4. Утвори прислів'я Інший важке 3Б. Повторення вивченого про речення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Непоширене речення Інший середнє 1Б. Уміння визначати непоширене речення.
2. Складне речення Інший середнє 1Б. Уміння визначати складне речення.
3. Утвори речення Інший середнє 3Б. Формувати вміння з поданих груп слів утворювати речення.
4. Односкладне чи двоскладне речення? Інший середнє 3Б. Формувати вміння визначати вид речення за наявністю головних членів (односкладне чи двоскладне).
5. Визнач речення за метою висловлювання Інший середнє 3Б. Формувати вміння визначати речення за метою висловлювання.
6. Творче конструювання Інший середнє 1Б. Формуваити вміння поширювати речення другорядними членами.
7. Синтаксичний розбір речення Інший важке 6Б. Формувати вміння аналізувати речення синтаксично.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Речення та його ознаки» 00:30:00 середнє 10Б. Завдання для узагальнення і систематизації знань із теми «Речення та його ознаки».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Речення та його ознаки» 00:30:00 середнє 12Б. Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Речення та його ознаки».
2. Перевірна робота з теми «Речення та його ознаки» 00:30:00 середнє 12Б. Завдання спрямоване на перевірку здобутих учнями знань із теми «Речення та його ознаки».