Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Складнопідрядне речення з підрядною з'ясувальною частиною | Формування знань про СПР з підрядною з'ясувальною, умінь і навичок визначати їх у тексті, відрізняти від інших видів СПР. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди СПР з підрядною з'ясувальною | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння аналізувати складне речення, визначати СПР з підрядною з'ясувальною частиною. |
2. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про СПР з підрядною з'ясувальною, уміння відрізняти його від займенниково-означальних. |
3. | Слово, яке пояснює підрядна частина | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про СПР з підрядною з'ясувальною. |
4. | Дві половинки одного цілого | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про підрядне з'ясувальне речення, уміння визначати головну й залежну частини, поєднувати їх за змістом. |
5. | Частини складнопідрядного речення | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Уміння визначати головну й підрядну частини в СПР, ставити запитання від головної до залежної частини. |
6. | Знайди речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати місце головної й підрядної частин у СПР. |
7. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати СПР з підрядною з'ясувальною в тексті. Закріплення вивченого про складне речення з підрядною з'ясувальною. |
8. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про СПР з підрядною з'ясувальною. Уміння ставити запитання від головної до залежної частин. |
9. | Зроби вибір | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Повторення вивченого про сполучники й сполучні слова. Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «СПР з підрядними з'ясувальними». |
10. | Відповідність | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Повторення вивченого про СПР з підрядною означальною, про складносурядне речення. Удосконалення вивченого про СПР з підрядною з'ясувальною. |
11. | Синтаксичний аналіз речення | 3 вид - аналіз | важке | 6,8Б. | Уміння аналізувати СПР з підрядною з'ясувальною, визначати вид зв'язку між простими реченнями, схему речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Орфографічно-пунктуаційний практикум | Інший | середнє | 8Б. | Повторення вивченого про правопис вивчених частин мови. Повторення вивченого про складнопідрядне означальне речення. Удосконалення вивченого про складнопідрядне з'ясувальне речення. |
2. | Яке речення відповідає схемі? | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати місце головної й підрядної частин у СПР. |
3. | Склади речення за схемою | Інший | важке | 6Б. | Уміння самостійно складати складнопідрядні речення за поданими схемами. |
4. | Від простого до складного | Інший | важке | 6Б. | Уміння перебудувати просте речення у СПР з підрядною з'ясувальною. Уміння грамотно будувати складне речення. |
5. | Склади текст | Інший | важке | 7Б. | Розвиток мовлення, асоціативного мислення. Уміння створювати текст із використанням СПР з підрядною з'ясувальною. |
6. | Непряма мова і складнопідрядне з'ясувальне речення | Інший | важке | 6Б. | Уміння перебудувати речення з прямою мовою у непряму мову, утворюючи СПР з підрядною з'ясувальною. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «СПР з підрядними з'ясувальними» | 00:10:00 | середнє | 10Б. | Завдання для систематизації вивченого про СПР з підрядною з'ясувальною частиною. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «СПР з підрядними з'ясувальними» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Завдання для удосконалення вивченого про СПР з підрядною з'ясувальною. |
2. | Перевірна робота з теми «СПР з підрядними з'ясувальними» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «СПР з підрядними з'ясувальними». |