Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правопис слів з ненаголошеними [е], [и], які не перевіряються наголосом | Ознайомити учнів із правописом слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях , які не перевіряються наголосом. |
2. | Робота з орфографічним словником | Вчити учнів користуватися орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е] або [и] в коренях, що не перевіряються наголосом. |
3. | Словникові слова | Ознайомити учнів із словниковими словами, правопис яких треба запам'ятати. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Виділи орфограму | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати орфограми в словах з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
2. | Утвори словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати орфограми у словах з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
3. | Утвори слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно записувати словникові слова. |
4. | Споріднене слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно записувати словникові слова. |
5. | Устав букву | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и], що не перевіряються наголосом. |
6. | Малюнковий диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно записувати словникові слова. |
7. | Розташуй за алфавітом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розташовувати слова в алфавітному порядку, користуватися словником. |
8. | Відгадай загадку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
9. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голоснимим [е], [и], що не перевіряється наголосом. |
10. | Обери словникове слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння виявляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
11. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
12. | Слово за значенням | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формування вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
13. | Угадай слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклади | Інший | середнє | 2Б. | формувати вміння працювати з орфографічним словником для перевірки правопису слів з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
2. | Ребус | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряється наголосом. |
3. | Склади текст | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння правильно вживати та записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Слова з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Слова з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом» | 00:18:00 | середнє | 12Б. | Формування вмінь правильно вимовляти та записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом. |
2. | Перевірна робота з теми «Слова з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Перевірити рівень знань з теми «Вимова та правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом». |