Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Правопис слів з ненаголошеними [е], [и], які не перевіряються наголосом Ознайомити учнів із правописом слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях , які не перевіряються наголосом.
2. Робота з орфографічним словником Вчити учнів користуватися орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е] або [и] в коренях, що не перевіряються наголосом.
3. Словникові слова Ознайомити учнів із словниковими словами, правопис яких треба запам'ятати.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Виділи орфограму 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати орфограми в словах з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
2. Утвори словосполучення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати орфограми у словах з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
3. Утвори слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння правильно записувати словникові слова.
4. Споріднене слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння правильно записувати словникові слова.
5. Устав букву 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и], що не перевіряються наголосом.
6. Малюнковий диктант 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння правильно записувати словникові слова.
7. Розташуй за алфавітом 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розташовувати слова в алфавітному порядку, користуватися словником.
8. Відгадай загадку 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
9. Доповни речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голоснимим [е], [и], що не перевіряється наголосом.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Обери словникове слово Інший важке 3Б. Формувати вміння виявляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
2. Знайди помилку Інший важке 3Б. Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
3. Слово за значенням Інший важке 3Б. Формування вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
4. Угадай слово Інший важке 3Б. Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Наведи приклади Інший середнє 2Б. формувати вміння працювати з орфографічним словником для перевірки правопису слів з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
2. Ребус Інший важке 2Б. Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряється наголосом.
3. Склади текст Інший важке 2Б. Формувати вміння правильно вживати та записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Слова з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом» 00:15:00 середнє 12Б. Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Слова з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом» 00:18:00 середнє 12Б. Формування вмінь правильно вимовляти та записувати слова з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
2. Перевірна робота з теми «Слова з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом» 00:20:00 середнє 14Б. Перевірити рівень знань з теми «Вимова та правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и], що не перевіряються наголосом».