Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Уявлення про фразеологізми | Дати уявлення про фразеологізми. |
2. | Словник фразеологізмів | Ознайомити з найбільш уживанішими фразеологізмами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Значення фразеологізмів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвивати вміння пояснювати опрацьовані фразеологізми. |
2. | Знайди фразеологізм | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння відрізняти фразеологізми від звичайних словосполучень. |
3. | Значення фразеологізмів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно визначати значення фразеологізмів. |
4. | Допиши фразеологізм | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Сприяти запам'ятовуванню найбільш уживаніших фразеологізмів. |
5. | Віднови фразеологізм | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірити знання найбільш уживаніших фразеологізмів. |
6. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвивати вміння правильно пояснювати опрацьовані фразеологізми. |
7. | Фразеологізми в малюнках | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Перевірити знання найпоширеніших фразеологізмів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Фразеологізми в реченнях | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння вживати фразеологізми в усному та писемному мовленні. |
2. | Додай фразеологізм | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вживати фразеологізми в усному та писемному мовленні. |
3. | Відгадай загадку | Інший | важке | 3Б. | Перевірити знання та розуміння учніми значеннь опрацьованих фразеологізмів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери фразеологізм | Інший | важке | 4Б. | Розвивати бажання користуватися фразеологізмами у власному мовленні. |
2. | Склади речення | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння використовувати фразеологізми у власному мовленні. |
3. | Підбери фразеологізми | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння підбирати та правильно використовувати фразеологізми у власному мовленні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Фразеологізми» | 00:10:00 | легке | 6Б. | Формувати вміння пояснювати значення фразеологізмів, правильно використовувати їх у мовленні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Фразеологізми» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Перевірити вміння пояснювати і вживати опрацьовані фразеологізми в мовленні. |
2. | Перевірна робота з теми «Фразеологізми» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань з теми «Фразеологізми». |