Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Форми іменників жіночого роду в орудному відмінку однини | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати в іменниках жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
2. | Форми іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати в іменниках жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
2. | Основа на м'який приголосний | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
3. | Розподіли слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
4. | Підбери закінчення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
5. | Утвори слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
6. | Віднови слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
7. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
8. | Постав оцінку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
2. | Утвори форму слова | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
3. | Утвори словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
4. | Конструктор слів | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення іменників чоловічого та жіночого роду в орудному відмінку однини. |
2. | Підбери слова | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення іменників чоловічого та жіночого роду в орудному відмінку однини. |
3. | Проілюструй прикладом | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення іменників чоловічого та жіночого роду в орудному відмінку однини. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Правопис іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку однини» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати в іменниках жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота «Правопис закінчень іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку однини» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати в іменниках жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
2. | Тренування «Правопис закінчень іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку однини» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Правопис закінчень іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку однини». |