Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Змінювання іменників за відмінками | Актуалізувати знання учнів про відмінки іменників. |
2. | Початкова форма іменників | Розвивати вміння визначати початкову форму іменників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Установи відповідність | 1 вид - рецептивний | легке | 1,8Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
2. | Укажи назви | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
3. | Пригадай питання | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
4. | Укажи відмінок | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Сприяти запам'ятоваванню назв відмінків та питань до них. |
5. | Утвори початкову форму слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
6. | Провідміняй слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
7. | Постав у потрібний відмінок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
8. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
9. | Обери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
10. | Знайди кличну форму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
11. | Вибери форму слова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
12. | Узгодь слова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
13. | Вибірковий диктант | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Сприяти запамёятовуванню назв выдмынкыв та питань до них. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння визначати рід іменників. |
2. | Провідміняй слово | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати рід іменників. |
3. | Клична форма | Інший | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння визначати рід іменників. |
4. | Віднови вірш | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати рід іменників. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Відмінювання іменників. Початкова форма іменника» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння відмінювати іменники. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Відмінювання іменників. Початкова форма іменника» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння відмінювати іменники. |
2. | Перевірна робота з теми «Відмінювання іменників. Початкова форма іменника» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Відмінювання іменників. Початкова форма іменника». |