Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття про однорідні члени речення | Формувати поняття про однорідні члени речення. |
2. | Розділові знаки при однорідних членах речення | Ознайомити з правилами вживання розділових знаків при однорідних членах речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди залежні слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння знаходити однорідні члени в реченні. |
2. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати в реченні однорідні члени. |
3. | Випиши однорідні члени | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени речення. |
4. | Додай слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени речення. |
5. | Вибери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени речення. |
6. | Знайди речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени речення. |
7. | Поєднані сполучником | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати спосіб поєднання однорідних членів. |
8. | Скажи правильно | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати розділові знаки при однорідних членах. |
9. | Заміни словосполучення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння складати речення з однорідними членами. |
10. | Об'єднай речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння складати речення з однорідними членами. |
11. | Прибери сполучник | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння складати речення з однорідними членами. |
12. | Розстав розділові знаки | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння правильно використовувати розділові знаки при однорідних членах речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди однорідні члени | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени в реченні. |
2. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени в реченні. |
3. | Перелічувальна інтонація | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени в реченні. |
4. | Речення з протиставленням | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени в реченні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Однорідні члени речення» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння визначати в реченні однорідні члени. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Однорідні члени речення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати в реченні однорідні члени. |
2. | Перевірна робота з теми «Однорідні члени речення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Однорідні члени речення». |