Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Показники здоров’я і розвитку дитини Теоретичні відомості про показники здоров’я і розвитку дитини.
2. Ознаки поганого здоров'я Теоретичні відомості про ознаки поганого здоров'я та спеціалізацію лікарів.
3. Здоровий спосіб життя Теоретичні відомості про здоровий спосіб життя та предмети гігієни.
4. Поради лікарів Поради лікарів, щодо збереження здоров'я.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Бережи зір 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати доречну дію для збереження зору.
2. Зміцнюй здоров'я 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати дії для покращення та зміцнення здоров'я.
3. Лікарі 1 вид - рецептивний легке 1Б. Встановити відповідність між лікарем, та хворобою, яку він лікує.
4. Психологічний стан 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити показник психологічного здоров'я людини.
5. Погане здоров’я 1 вид - рецептивний легке 1Б. Доповнити термін про погане здоров'я людини.
6. Показник здоров'я 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати те, що не є показником здоров'я людини
7. Здорове тіло 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити показники здорового тіла.
8. Спорт 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати ситуації, в яких діти ведуть активний спосіб життя.
9. Гігієна 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Добрати складові гігієни.
10. Доречна порада 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати дії для зміцнення здоров'я.
11. Поширення хвороб 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати дії, потрібні для уникнення поширенню хвороб.
12. Спосіб життя 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати спосіб життя людей, який може привести до хвороб.
13. Ознаки хвороби 3 вид - аналіз важке 3Б. Вибрати ознаки хвороби.
14. Їжа 3 вид - аналіз важке 4Б. Вибрати для чого потрібна їжа.
15. Медичне обстеження 3 вид - аналіз важке 3Б. Вибрати дії лікарів при медичному обстеженні.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Слух Інший легке 1Б. Вибрати те, що може зашкодити слуху.
2. Зарядка Інший легке 1Б. Вибрати здоровий спосіб життя людей.
3. Догляд за тілом Інший легке 1Б. Вибрати з переліку предмет для догляду за тілом.
4. Нездужання Інший середнє 2Б. Визнач показник психологічного нездуження людини.
5. Вплив на здоров'я Інший середнє 2Б. Вибрати те, що впливає на здоров'я людини.
6. Продовжи термін Інший середнє 2Б. Продовжити термін про показники (ознаки) здоров’я людини.
7. Звички Інший важке 4Б. Прочитати речення про звички. Записати номери тих, які є корисними.
8. Дослід Інший важке 4Б. Перевірити різницю результатів дихання до та після фізичних вправ.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Піклуємося про здоров’я» 00:15:00 легке 8Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я».
2. Тренування №2 з теми «Піклуємося про здоров’я» 00:20:00 середнє 9Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я».
3. Тренування №3 з теми «Піклуємося про здоров’я» 00:30:00 важке 11Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Піклуємося про здоров’я» 00:25:00 легке 9Б. Домашня робота із теми «Піклуємося про здоров’я».
2. Домашня робота №2 з теми «Піклуємося про здоров’я» 00:30:00 середнє 12Б. Домашня робота із теми «Піклуємося про здоров’я».
3. Діагностична робота №1 з теми «Піклуємося про здоров’я» 00:20:00 легке 9Б. Діагностика навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я».
4. Діагностична робота №2 з теми «Піклуємося про здоров’я» 00:25:00 середнє 11Б. Діагностика навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я».