Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Різноманіття рослин та їхня будова | Теоретичні відомості про різноманіття рослин та їхню будову. |
2. | Водорості, мохи, хвощі, папороті | Теоретичні відомості про водорості, мохи, хвощі, папороті. |
3. | Хвойні та квіткові рослини | Теоретичні відомості про хвойні та квіткові рослини. |
4. | Розмноження, ріст та розвиток рослин | Теоретичні відомості про розмноження, ріст та розвиток рослин. |
5. | Групи рослин за ознаками | Теоретичні відомості про групи рослин. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Жива природа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення про властивості рослин. |
2. | Живлення рослин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати те, що потрібно рослинам для живлення. |
3. | Неправильна група | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати неправильну групу рослин |
4. | Правильне позначення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати правильне позначення органу рослини. |
5. | Зайва група | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати зайву групу культурних рослин. |
6. | Кущі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати назву кущів. |
7. | Групи рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити групи рослин. |
8. | Відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між твердженнями та назвами органів рослини. |
9. | Мохи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити місця проростання моху. |
10. | Правильний вибір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильні групи рослин. |
11. | Групи за пристосуванням | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати групи рослин за пристосуванням до середовища. |
12. | Квіткові рослини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати назви квіткових рослин. |
13. | Хвойні рослини | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати правильне твердження про хвойні рослини. |
14. | Харчові рослини | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати харчові рослини. |
15. | Властивості органів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати властивості, якими різняться органи різних видів рослин. |
16. | Різниця груп рослин | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Встановити відповідність між назвою групи рослин та їх описами. |
17. | Способи розмноження | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Вибрати правильні способи розмноження квіткових рослин. |
18. | Зростання рослини | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначити порядок зростання рослини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери назву | Інший | легке | 1Б. | Вибрати назву хвойної рослини. |
2. | Трав'янисті рослини | Інший | легке | 1Б. | Позначити трав'янисту рослину. |
3. | Декоративні рослини | Інший | легке | 1Б. | Вибрати декоративні рослини. |
4. | Органи рослини | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати органи рослини. |
5. | Дерева | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати назви дерев. |
6. | Запилення | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати правильне твердження про запилення квітки. |
7. | Вибери приклади | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати приклади корневого розмноження рослин. |
8. | Водорості | Інший | важке | 4Б. | Вибрати те, що не мають водорості. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Досліджуємо рослини» | 00:15:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Досліджуємо рослини». |
2. | Тренування №2 з теми «Досліджуємо рослини» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Досліджуємо рослини». |
3. | Тренування №3 з теми «Досліджуємо рослини» | 00:25:00 | важке | 17Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Досліджуємо рослини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Досліджуємо рослини» | 00:20:00 | легке | 8Б. | Домашня робота із теми «Досліджуємо рослини». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Досліджуємо рослини» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Домашня робота із теми «Досліджуємо рослини». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Досліджуємо рослини» | 00:20:00 | легке | 10Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Досліджуємо рослини». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Досліджуємо рослини» | 00:30:00 | важке | 17Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Досліджуємо рослини». |