Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Корінь n-го степеня з дійсного числа | Корінь n-го степеня з дійсного числа. |
2. | Рівняння вигляду x у степені n=a | Рівняння вигляду x у степені n=a. |
3. | Найпростіші ірраціональні рівняння | Найпростіші ірраціональні рівняння. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Корінь степеня n | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Обчислення кореня степеня n із від'ємного і додатного числа. |
2. | Обчислення кореня степеня n | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Обчислення кореня степеня n із цілого числа. |
3. | Степінь із дробовим показником | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Обчислення степеня з дробовим показником. |
4. | Підкореневе число і показник степеня | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення підкореневого числа і показника степеня. |
5. | Корінь n-го степеня (десяткові дроби) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Обчислення кореня n-го степеня. |
6. | Невідоме під знаком кореня n-го степеня (звичайні дроби) | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Обчислення підкореневого числа. |
7. | Корінь n-го степеня (цілі числа) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Обчислення різниці добутків цілих чисел і коренів n-го степеня. |
8. | Порівняння ірраціональних чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розташування чисел у порядку спадання (зростання). |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рівняння (степінь) | Інший | середнє | 2Б. | Розв'язання рівняння. |
2. | Рівняння, що зводиться до лінійного (непарний степінь) | Інший | середнє | 3Б. | Розв'язання рівняння. |
3. | Рівняння, що зводиться до лінійного (парний степінь) | Інший | середнє | 4Б. | Розв'язання рівняння. |
4. | Рівняння, що зводиться до квадратного | Інший | середнє | 7Б. | Розв'язання рівняння. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Корінь n-го степеня (звичайні дроби) | Інший | легке | 2Б. | Обчислення кореня n-го степеня. |
2. | Корінь n-го степеня (цілі числа і десяткові дроби) | Інший | середнє | 3Б. | Обчислення різниці добутків коренів n-го степеня та цілих чисел. |
3. | Рівняння (квадратне) | Інший | середнє | 7Б. | Розв'язання рівняння. |
4. | Рівняння (непарний степінь) | Інший | середнє | 3Б. | Розв'язання рівняння. |
5. | Степінь із дробовим показником, показник — неправильний дріб | Інший | середнє | 1Б. | Степінь із дробовим показником. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Поняття кореня n-го степеня з дійсного числа» | 00:03:00 | легке | 2Б. | Завдання на обчислення кореня степеня n із від'ємного і додатного числа; обчислення кореня степеня n із цілого числа; обчислення степеня з дробовим показником. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Поняття кореня n-го степеня з дійсного числа» | 00:07:00 | легке | 6Б. | Завдання на визначення підкореневого числа і показника степеня; обчислення кореня n-го степеня (десяткові дроби); обчислення підкореневого числа (звичайні дроби); обчислення різниці добутку коренів n-го степеня і цілих чисел; розв'язання рівняння (степінь). |
2. | Перевірочна робота з теми «Поняття кореня n-го степеня з дійсного числа» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання на обчислення кореня n-го степеня (звичайні дроби); обчислення степеня з дробовим показником; обчислення різниці добутків цілих чисел і коренів n-го степеня; розташування чисел у порядку спадання (зростання); розв'язання рівняння (непарний степінь); розв'язання рівняння (квадратне). |