Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Що таке математична модель Дається поняття математичної моделі, називаються види математичних моделей, на конкретних прикладах показано застосування математичних моделей для розв'язання задач.
2. Задачі, що моделюються лінійним рівнянням з однією зміною Навчальні та ін. задачі, що моделюються лінійним рівнянням з однією зміною або рівнянням, що зводиться до лінійного.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перехід від словесної моделі до математичної 1 вид - рецептивний легке 1Б. Здійснення переходу від словесної моделі до математичної застосовуючи знаки арифметичних дій та символи.
2. Визначення ситуації по графічній моделі 1 вид - рецептивний легке 1Б. Встановлення відповідності між графічною моделлю ситуації та її словесним відповідником.
3. Заміна словесної моделі на математичну модель 1 вид - рецептивний легке 1Б. Заміна словесної моделі на математичну модель задану рівнянням.
4. Математична модель ділення з остачею 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Складається математична модель ситуації, що подана словесною моделлю та описує правило ділення із остачею.
5. Математична модель задачі у вигляді рівняння (число квартир в будинку) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Складання математичної моделі задачі у вигляді рівняння для визначення кількості квартир в будинку; розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі.
6. Математична модель задачі у вигляді рівняння на співвідношення частин заліза і домішок 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Складання математичної моделі задачі у вигляді рівняння на співвідношення частин заліза і домішок; розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі.
7. Математична модель задачі у вигляді рівняння (обсяг роботи) 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Складання математичної моделі задачі у вигляді рівняння для визначення обсягу роботи; розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Математична модель задачі у вигляді рівняння (рух по річці) Інший середнє 8Б. Складання математичної моделі задачі у вигляді рівняння; визначення швидкості руху за течією річки і проти течії річки, пройденого шляху, порівняння шляху за течією річки і проти течії річки; розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі.
2. Математична модель задачі у вигляді рівняння (книжкові полиці) Інший важке 6Б. Складання математичної моделі задачі у вигляді рівняння, зв’язаного трьома величинами (книги на полицях); розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі.
3. Математична модель задачі у вигляді рівняння (задача на рух) Інший важке 6Б. Складання математичної моделі задачі на рух у вигляді рівняння, зв’язок між трьома величинами (відстань, шлях та час велосипедиста та мотоцикліста); розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі.
4. Відповідність графічної та аналітичної моделей Інший важке 3Б. Використовуючи означення модуля, встановити відповідність графічної моделі аналітичній.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Заміна словесної моделі на математичну модель Інший легке 1Б. Заміна словесної моделі на математичну модель заданої рівнянням.
2. Математична модель задачі у вигляді рівняння (продуктивність праці майстра і учня) Інший середнє 4Б. Складання математичної моделі задачі на продуктивність праці у вигляді рівняння, зв’язок між продуктивністю праці майстра та учня та її обсягом; розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі.
3. Математична модель задачі у вигляді рівняння (задача на продуктивність праці) Інший важке 4Б. Складання математичної моделі задачі на продуктивність праці у вигляді рівняння, зв’язок між продуктивністю праці майстра та учня та її обсягом; розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Рівняння як математична модель задачі» 00:10:00 легке 3Б. Здійснення переходу від словесної моделі до математичної застосовуючи знаки арифметичних дій та символи; встановлення відповідності між графічною моделлю ситуації та її словесним відповідником; заміна словесної моделі на математичну модель задану рівнянням.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Рівняння як математична модель задачі» 00:15:00 середнє 10Б. Пропонується скласти математичну модель ділення з остачею, розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі; здійснення переходу від словесної моделі до математичної у вигляді рівняння із збереженням співвідношень між величинами та їх порівняння.
2. Перевірна робота з теми «Рівняння як математична модель задачі» 00:20:00 середнє 5Б. Заміна словесної моделі на математичну модель задану рівнянням; розв'язання задачі з дотриманням всіх етапів розв'язку прикладної задачі; встановлення відповідність графічної моделі аналітичній через використання означення модуля.