Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Будова і процеси життєдіяльності форамініфер | Представлено теоретичні відомості про будову і процеси життєдіяльноті форамініфер. |
2. | Будова і процеси життєдіяльності радіолярій | Представлено теоретичні відомості про будову і процеси життєдіяльноті радіолярій. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Місце проживання форамініфер | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити місце проживання форамініфер, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Місце проживання радіолярій | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити місце проживання радіолярій, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Відповідність між місцем проживання і видом еукаріотичних організмів | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити вид еукаріотів за місцем проживання, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Форма тіла форамініфери | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яку форму тіла мають форамініфери, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Форма тіла радіолярій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яку форму тіла мають радіолярії, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Відповідність між характеристикою тіла і видом еукаріотичних організмів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид еукаріотів за характеристикою форми тіла, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Живлення форамініфер | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином відбувається процес живлення форамініфер, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Живлення радіолярій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином відбувається процес живлення радіолярій, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Розмноження форамініфер | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином відбувається процес розмноження форамініфер, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Розмноження радіолярій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином відбувається процес розмноження радіолярій, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Визначення організма за місцем проживання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву еукаріотичного одноклітинного організма за місцем його проживання. |
12. | Визначення еукаріота за характеристикою форми тіла | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назву еукаріотичного організма за характеристикою форми тіла, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Визначення організмів за значенням у природі | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Необхідно визначити організми за їхнім значенням у природі, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення організмів за способами розмноження | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити одноклітинний еукаріотичний організм за способом розмноження, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Значення форамініфер у природі і житті людини | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити значення форамініфер у природі і житті людини, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Значення радіолярій у природі і житті людини | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити значення радіолярій у природі і житті людини, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Відповідність між способом розмноження і видом еукаріотів | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити вид одноклітинних еукаріотичних організмів за способом їхнього розмноження. |
5. | Відповідність між значенням у природі і назвою організмів | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між значенням у природі і видом організмів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Одноклітинні еукаріоти — мешканці морів» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Одноклітинні еукаріоти — мешканці морів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Одноклітинні еукаріоти — мешканці морів» | 00:45:00 | середнє | 16Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Одноклітинні еукаріоти — мешканці морів». |
2. | Перевірна робота з теми «Одноклітинні еукаріоти — мешканці морів» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Одноклітинні еукаріоти — мешканці морів». |