Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми Представлено загальну характеристику одноклітинних, колоніальних та багатоклітинних організмів.
2. Представники колоніальних організмів Представлено теоретичні відомості про окремих представників колоніальних організмів.
3. Представники найпростіших багатоклітинних організмів Представлено теоретичні відомості про окремих представників найпростіших багатоклітинних організмів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Характеристика одноклітинних еукаріотичних організмів 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити характеристику одноклітинних еукаріотичних організмів, обравши із запропонованих варіантів.
2. Характеристика колоніальних еукаріотичних організмів 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити характеристику колоніальних еукаріотичних організмів, обравши із запропонованих варіантів.
3. Характеристика багатоклітинних еукаріотичних організмів 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити характеристику багатоклітинних еукаріотичних організмів, обравши із запропонованих варіантів.
4. Зображення сценодесмуса 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити зображення сценодесмуса, обравши із запропонованих варіантів.
5. Зображення педіаструма 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити зображення педіаструма, обравши із запропонованих варіантів.
6. Визначення зображення вольвокса 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити зображення вольвокса, обравши із запропонованих варіантів.
7. Визначення організма на зображенні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, назву організма, представленого на зображенні, обравши із запропонованих варіантів.
8. Визначення характеристики сценодесмуса 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику сценодесмуса, обравши із запропонованих варіантів.
9. Визначення характеристики педіаструма 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику педіаструма, обравши із запропонованих варіантів.
10. Визначення характеристики вольвокса 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику вольвокса, обравши із запропонованих варіантів.
11. Визначення характеристики спірогіри 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику спірогіри, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення характеристики трихоплакса Інший середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику трихоплакса, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення назви організма за характеристикою Інший важке 2Б. Необхідно визначити, назву організма за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
3. Відповідність між характеристикою і різновидом еукаріотичних організмів Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і різновидом еукаріотичних організмів за кількістю клітин.
4. Відповідність між зображенням і назвою організма Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням і назвою організма.
5. Відповідність між назвою організма та його зображенням Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між назвою організма та його зображенням.
6. Відповідність між характеристикою і назвою організма Інший важке 3Б. Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою організма.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення еукаріотичних організмів за кількістю клітин Інший легке 1Б. Необхідно визначити еукаріотичні організми за кількістю клітин, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення зображення спірогіри Інший середнє 2Б. Необхідно визначити зображення спірогіри, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення зображення трихоплакса Інший середнє 2Б. Необхідно визначити зображення трихоплакса, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми» 00:30:00 середнє 14Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми» 00:45:00 середнє 14Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми».
2. Перевірна робота з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми» 00:30:00 середнє 15Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми».