Теорія
Завдання
1. |
Характеристика моніторингу, як методу дослідження біорізноманіття
Складність: середнє |
2
|
2. |
Характеристика моделювання, як методу дослідження біорізноманіття
Складність: середнє |
2
|
3. |
Характеристика математично-статичних методів дослідження біорізноманіття
Складність: середнє |
2
|
4. |
Спостереження, як метод дослідження біорізноманіття
Складність: середнє |
2
|
5. |
Експеримент, як метод дослідження біорізноманіття
Складність: середнє |
2
|
6. |
Визначення характеристики методів спостереження та експеримента
Складність: середнє |
2
|
7. |
Визначення природних територій та об'єктів заповідного фонду України
Складність: середнє |
2
|
8. |
Визначення штучних територій та об'єктів заповідного фонду України
Складність: середнє |
2
|
9. |
Характеристика заповідників, як природоохоронних територій
Складність: середнє |
2
|
10. |
Характеристика заказників, як природоохоронних територій
Складність: середнє |
2
|
Додаткові завдання (Мій+)
1. |
Характеристика національних парків, як природоохоронних територій
Складність: середнє |
2
|
2. |
Визначення характеристики заповідно-мисливських господарств, як природоохоронних територій
Складність: середнє |
2
|
3. |
Визначення характеристики пам’яток природи, як природоохоронних територій
Складність: середнє |
2
|
4. |
Відповідність між характеристикою і видом природоохоронних територій
Складність: важке |
3
|
5. |
Відповідність між характеристикою і назвою методу дослідження біорізноманіття
Складність: важке |
3
|
Тести
1. |
Тренування з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети»
Складність: середнє |
16
|