Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Як досліджують біорізноманіття? | Представлено теоретичні відомості про те, як досліджують біорізноманіття. |
2. | Як людина впливає на біорізноманіття нашої планети | Представлено теоретичні відомості про те, як людина впливає на біорізноманіття нашої планети. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Характеристика моніторингу, як методу дослідження біорізноманіття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику моніторингу, як методу дослідження біорізноманіття, обравши із заппропонованих варіантів. |
2. | Характеристика моделювання, як методу дослідження біорізноманіття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику моделювання, як методу дослідження біорізноманіття, обравши із заппропонованих варіантів. |
3. | Характеристика математично-статичних методів дослідження біорізноманіття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику математично-статичних методів дослідження біорізноманіття, обравши із заппропонованих варіантів. |
4. | Спостереження, як метод дослідження біорізноманіття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику спостереження, як методу дослідження біорізноманіття, обравши із заппропонованих варіантів. |
5. | Експеримент, як метод дослідження біорізноманіття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику експеримента, як методу дослідження біорізноманіття. |
6. | Визначення характеристики методів спостереження та експеримента | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику спостереження й експеримента, як методів дослідження біорізноманіття. |
7. | Визначення природних територій та об'єктів заповідного фонду України | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити природні території та об'єкти заповідного фонду України, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Визначення штучних територій та об'єктів заповідного фонду України | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити штучні території та об'єкти заповідного фонду України, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Характеристика заповідників, як природоохоронних територій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику заповідників, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Характеристика заказників, як природоохоронних територій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику заказників, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Характеристика національних парків, як природоохоронних територій | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику національних парків, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення характеристики заповідно-мисливських господарств, як природоохоронних територій | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику заповідно-мисливських господарств, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення характеристики пам’яток природи, як природоохоронних територій | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику пам’яток природи, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Відповідність між характеристикою і видом природоохоронних територій | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і видом природоохоронних територій. |
5. | Відповідність між характеристикою і назвою методу дослідження біорізноманіття | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою методу дослідження біорізноманіття. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення методів дослідження біорізноманіття за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити метод дослідження біорізноманіття за характеристикою, обравши із заппропонованих варіантів. |
2. | Приналежність територій та об'єктів заповідного фонду України | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити приналежність територій та об'єктів заповідного фонду України. |
3. | Визначення виду природоохоронних територій за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид природоохоронних територій за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети» | 00:30:00 | середнє | 16Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети». |
2. | Перевірна робота з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети». |