Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Як досліджують біорізноманіття? Представлено теоретичні відомості про те, як досліджують біорізноманіття.
2. Як людина впливає на біорізноманіття нашої планети Представлено теоретичні відомості про те, як людина впливає на біорізноманіття нашої планети.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Характеристика моніторингу, як методу дослідження біорізноманіття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику моніторингу, як методу дослідження біорізноманіття, обравши із заппропонованих варіантів.
2. Характеристика моделювання, як методу дослідження біорізноманіття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику моделювання, як методу дослідження біорізноманіття, обравши із заппропонованих варіантів.
3. Характеристика математично-статичних методів дослідження біорізноманіття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику математично-статичних методів дослідження біорізноманіття, обравши із заппропонованих варіантів.
4. Спостереження, як метод дослідження біорізноманіття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику спостереження, як методу дослідження біорізноманіття, обравши із заппропонованих варіантів.
5. Експеримент, як метод дослідження біорізноманіття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику експеримента, як методу дослідження біорізноманіття.
6. Визначення характеристики методів спостереження та експеримента 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику спостереження й експеримента, як методів дослідження біорізноманіття.
7. Визначення природних територій та об'єктів заповідного фонду України 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити природні території та об'єкти заповідного фонду України, обравши із запропонованих варіантів.
8. Визначення штучних територій та об'єктів заповідного фонду України 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити штучні території та об'єкти заповідного фонду України, обравши із запропонованих варіантів.
9. Характеристика заповідників, як природоохоронних територій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику заповідників, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.
10. Характеристика заказників, як природоохоронних територій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику заказників, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Характеристика національних парків, як природоохоронних територій Інший середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику національних парків, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення характеристики заповідно-мисливських господарств, як природоохоронних територій Інший середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику заповідно-мисливських господарств, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення характеристики пам’яток природи, як природоохоронних територій Інший середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику пам’яток природи, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.
4. Відповідність між характеристикою і видом природоохоронних територій Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і видом природоохоронних територій.
5. Відповідність між характеристикою і назвою методу дослідження біорізноманіття Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою методу дослідження біорізноманіття.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення методів дослідження біорізноманіття за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити метод дослідження біорізноманіття за характеристикою, обравши із заппропонованих варіантів.
2. Приналежність територій та об'єктів заповідного фонду України Інший середнє 1Б. Необхідно визначити приналежність територій та об'єктів заповідного фонду України.
3. Визначення виду природоохоронних територій за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити вид природоохоронних територій за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети» 00:30:00 середнє 16Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети» 00:45:00 середнє 11Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети».
2. Перевірна робота з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети» 00:30:00 середнє 13Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети».