Теорія
Завдання
1. |
Заверши визначення
Складність: легке |
1
|
2. |
Знайди позначку
Складність: легке |
1
|
3. |
Як запрограмувати опрацювання події?
Складність: легке |
1
|
4. |
Визнач події
Складність: середнє |
2
|
5. |
Які команди змінюють властивості?
Складність: середнє |
3
|
6. |
Які команди відстежують настання події?
Складність: середнє |
3
|
7. |
Визнач значення властивостей
Складність: важке |
2
|
8. |
Заповни пропуски
Складність: важке |
3
|
9. |
Опиши дії виконавця
Складність: важке |
4
|
Тести
1. |
Тренування з теми «Програмні об’єкти та їх властивості в Scratch»
Складність: важке |
20
|