Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Моделі. Типи моделей. Етапи побудови інформаційної моделі Поняття модеілі. Типи моделей. Опис етапів побудови інформаційної моделі.
2. Етапи побудови інформаційної моделі Опис алгоритму побудови інформаційної моделі.
3. Побудова математичної моделі Опис алгоритму побудови математичної моделі.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що таке модель? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення основних понять теми.
2. Як класифікувати моделі за способом реалізації? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення основних понять теми.
3. Вибери приклади матеріальних модел.ей 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення основних понять теми.
4. Визнач предметну область 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення основних понять теми.
5. Об'єкт чи модель? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Класифікація понять.
6. Установи відповідність 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Застосування понять теми.
7. Види інформаційних моделей 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Класифікація понять.
8. Класифікація моделей 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Класифікація понять.
9. Визнач етапи побудови моделі 3 вид - аналіз важке 3Б. Використання понять.
10. Побудуй алгоритм 3 вид - аналіз важке 3Б. Використання знань.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визнач суттєві властивості Інший важке 3Б. Використання понять.
2. Знайди математичну модель Інший важке 3Б. Визначення основних понять теми.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Моделювання» 00:20:00 середнє 6Б. Удосконалення знань з теми «Моделювання».
2. Тренування №2 з теми «Моделювання» 00:20:00 важке 13Б. Удосконалення знань з теми «Моделювання».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Моделювання» 00:30:00 важке 19Б. Закріплення знань з теми «Моделювання».
2. Перевірочна робота з теми «Моделювання» 00:30:00 важке 22Б. Перевірка засвоєння знань з теми «Моделювання».