Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Моделі. Типи моделей. Етапи побудови інформаційної моделі | Поняття модеілі. Типи моделей. Опис етапів побудови інформаційної моделі. |
2. | Етапи побудови інформаційної моделі | Опис алгоритму побудови інформаційної моделі. |
3. | Побудова математичної моделі | Опис алгоритму побудови математичної моделі. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що таке модель? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення основних понять теми. |
2. | Як класифікувати моделі за способом реалізації? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення основних понять теми. |
3. | Вибери приклади матеріальних модел.ей | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення основних понять теми. |
4. | Визнач предметну область | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення основних понять теми. |
5. | Об'єкт чи модель? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Класифікація понять. |
6. | Установи відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Застосування понять теми. |
7. | Види інформаційних моделей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Класифікація понять. |
8. | Класифікація моделей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Класифікація понять. |
9. | Визнач етапи побудови моделі | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Використання понять. |
10. | Побудуй алгоритм | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Використання знань. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач суттєві властивості | Інший | важке | 3Б. | Використання понять. |
2. | Знайди математичну модель | Інший | важке | 3Б. | Визначення основних понять теми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Моделювання» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Удосконалення знань з теми «Моделювання». |
2. | Тренування №2 з теми «Моделювання» | 00:20:00 | важке | 13Б. | Удосконалення знань з теми «Моделювання». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Моделювання» | 00:30:00 | важке | 19Б. | Закріплення знань з теми «Моделювання». |
2. | Перевірочна робота з теми «Моделювання» | 00:30:00 | важке | 22Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Моделювання». |