Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Складання алгоритмів у Скретч Теоретичні відомості про складання алгоритмів у середовищі програмування Scratch.
2. Спрайти та сцена Теоретичні відомості про складання додавання та змінювання спрайтів, тла сцени.
3. Створюємо програми у Скретч Теоретичні відомості про створення програми у Скретч

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Правила складання алгоритмів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Відомості про складання алгоритмів, правила.
2. Області блоків 1 вид - рецептивний легке 1Б. Групи команд Області блоків.
3. Властивості спрайта 1 вид - рецептивний легке 1Б. Властивості спрайта, значення яких можна змінювати.
4. Додай спрайт 1 вид - рецептивний легке 1Б. Відомості про вказівку Обрати спрайт.
5. До зірок 1 вид - рецептивний легке 1Б. Змінювання тла сцени, групи тла.
6. Тло сцени 1 вид - рецептивний легке 1Б. Змінювання тла сцени, групи тла.
7. Продовж речення 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вікно програми Скретч, відомості про складання алгоритмів,
8. Виконавці 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Зміна образу обраного спрайта. Вкладка Образи
9. Вкладка Образи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вкладка Образи. Групи спрайтів.
10. Знайди зайве 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вкладка Образи. Групи спрайтів.
11. Правильне чи неправильне? 3 вид - аналіз важке 3Б. Оперування основними поняттями теми.
12. Відповідність 3 вид - аналіз важке 3Б. Вміння встановити відповідності між зображеннями вікна Скретч і їхніми назвами.
13. Логічна розминка №1 3 вид - аналіз важке 3Б. Завдання на логічне мислення.
14. Логічна розминка №2 3 вид - аналіз важке 4Б. Завдання на логічне мислення.
15. Логічна розминка №3 3 вид - аналіз важке 4Б. Завдання на логічне мислення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Дії над спрайтами Інший легке 1Б. Команди групи Вигляд, дії над спрайтами.
2. Образи Інший середнє 2Б. Вкладка Образи. Групи спрайтів.
3. Складання алгоритмів Інший важке 3Б. Відомості про складання алгоритмів, правила.
4. Порушник Інший важке 3Б. Зайвий предмет.
5. Команди та блоки Інший важке 4Б. Області блоків, виконання команд.
6. Правильна команда Інший важке 3Б. Оперування основними поняттями теми. Групи команд.
7. Власний спрайт Інший важке 4Б. Творче завдання з розробки спрайтів.
8. Властивості кота Інший важке 4Б. Знання властивостей спрайтів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Етапи створення програми у Скретч» 00:15:00 легке 9Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Етапи створення програми у Скретч».
2. Тренування №2 з теми «Етапи створення програми у Скретч» 00:20:00 середнє 11Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Етапи створення програми у Скретч».
3. Тренування №3 з теми «Етапи створення програми у Скретч» 00:30:00 важке 12Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Етапи створення програми у Скретч».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота "№1 з теми «Етапи створення програми у Скретч» 00:30:00 середнє 11Б. Домашня робота із теми «Етапи створення програми у Скретч».
2. Домашня робота "№2 з теми «Етапи створення програми у Скретч» 00:30:00 важке 12Б. Домашня робота із теми «Етапи створення програми у Скретч».
3. Діагностична робота з теми «Правила складання алгоритмів» 00:25:00 важке 13Б. Діагностика навичок та знань із теми «Правила складання алгоритмів».
4. Діагностична робота з теми «Спрайти та сцена» 00:20:00 середнє 7Б. Діагностика навичок та знань із теми «Спрайти та сцена».