Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Раціональний підхід до планування покупок та збереження продуктів | Теоретична інформація про особливості покупки продуктів. |
2. | Правильний вибір продуктів | Теоретична інформація про особливості вибору продуктів. |
3. | Збереження продуктів | Теоретична інформація про особливості зберігання продуктів. |
4. | Споживання та утилізування продуктів | Теоретична інформація про особливості безпечного споживання та утилізування продуктів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Безпечна покупка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, які твердження вірно описують правила безпечних покупок |
2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про покупки продуктів. |
4. | Хибний факт | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевір себе та визнач, які факти правдиві. |
5. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ок чи не ок? | Інший | важке | 4Б. | Визначити, яка поведінка при покупці товарів неприйнятна. |
2. | Твої дії? | Інший | важке | 4Б. | Визначити, як правильно поводитися із харчовими продуктами. |
3. | Де зберігати продукти? | Інший | важке | 3Б. | Вчимося визначати місця зберігання продуктів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Твій холодильник та комора | Інший | важке | 5Б. | Провести ревізію зберігання продуктів у себе вдома. |
2. | Чому важлива гігієна та сортування | Інший | важке | 5Б. | Розгорнута творча відповідь. |
3. | План покупок | Інший | важке | 5Б. | Вчимося раціонально планувати покупки. |
4. | Якість твоїх продуктів харчування | Інший | важке | 5Б. | Провести аналіз продуктів на кухні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Харчові продукти: що важливо знати?" | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "Харчові продукти: що важливо знати?" | 01:00:00 | середнє | 14Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "ЗХарчові продукти: що важливо знати?" | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Харчові продукти: що важливо знати." | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Тестування для перевірки знань. |