Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Стилістична помилка | Формування знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів». |
2. | Багатозначні слова. Омоніми | Формування знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Стилістичний прийом | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати стилістичну помилку як художній прийом. |
2. | Відшукай цікаву фразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення з омонімами. |
3. | Поміркуй! | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти омоніми від багатозначних слів. |
4. | Увідповідни слово й тлумачення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати тлумачення слова залежно від наголосу. |
5. | Багатозначне слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння визначати багатозначні слова. |
6. | Укажи пряме значення слова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про пряме значення слова. |
7. | Слово в переносному значенні | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати переносне значення слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Влучне слово | Інший | середнє | 1Б. | Уміння вибирати стилістично правильне слово серед запропонованих синонімів. |
2. | Визнач групу | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати групу слів за значенням. |
3. | Визнач автора за стилем тексту | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про стилістичну помилку. Уміння аналізувати текст. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери рядок | Інший | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти омоніми від багатозначних слів. |
2. | Однозначне слово | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати однозначні слова. |
3. | Укажи переносне значення | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про переносне значення слова. |
4. | Де неправильно? | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати порушення стилістичної норми. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 1Б. | Уміння складати речення з омонімами й багатозначними словами. |
6. | Склади текст | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати текст, використовувати багатозначні слова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів». |
2. | Перевірна робота з теми «Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів». |