Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Коли пишемо знак м'якшення | Формування мовних компетентностей учнів щодо правопису знака м'якшення. |
2. | Коли знак м'якшення НЕ пишемо | Формування знань, умінь і навичок із теми «Правопис знака м'якшення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знак м'якшення на місці пропуску | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Систематизація вивченого з теми «Правопис знака м'якшення». |
2. | Укажи рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про правила вживання знака м'якшення. |
3. | Мудрість народів світу | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Засвоєння правописних норм вживання знака м'якшення на матеріалі фольклору народів світу. |
4. | Обери два рядки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Засвоєння орфограми «Знак м'якшення». |
5. | Зміни слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про знак м'якшення; аналіз вживання знака м'якшення при словозміні й утворенні спільнокореневих слів. |
6. | Віднови слово | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про правопис знака м'якшення. |
7. | Як правильно? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про правопис знака м'якшення. |
8. | Чи правильне твердження? | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Правопис знака м'якшення». |
9. | Орфографічний практикум (частина І) | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння аналізувати випадки вживання знака м'якшення у словах. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Орфографічний практикум (частина ІІ) | Інший | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння аналізувати вживання знака м'якшення у словах. |
2. | Доповни речення | Інший | середнє | 3Б. | Засвоєння правил уживання Ь при реконструюванні речень. |
3. | Зроби висновок | Інший | середнє | 4Б. | Завдання акцентує увагу на особливостях уживання Ь в кінці кореня або основи; розвиває вміння аналізувати й робити висновки. |
4. | Загадки про природу | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення вивченого про знак м'якшення на матеріалі загадок про природу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пишемо чи не пишемо знак м'якшення? | Інший | середнє | 4Б. | Завдання спрямоване на удосконалення вивченого теоретичного матеріалу про правопис знака м'якшення. |
2. | Вивчаємо Україну разом із знаком м'якшення | Інший | середнє | 3Б. | Засвоєння вивченого про знак м'якшення на основі історико-культурних та природних пам'яток України. |
3. | Фонетична транскрипція | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення уміння «читати» фонетичну транскрипцію в словах, що пишуться зі знаком м'якшення. |
4. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Використання здобутих знань, умінь і навичок із теми «Правопис знака м'якшення» при самостійному складанні тексту. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Правопис знака м'якшення» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для узагальнення й систематизації вивченого про правопис знака м'якшення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правопис знака м'якшення» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Завдання для закріплення знань, умінь і навичок із теми «Правопис знака м'якшення». |
2. | Перевірна робота з теми «Правопис знака м'якшення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Правопис знака м'якшення». |