Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Приголосні м'які й тверді Формування мовної компетентності з теми «Приголосні м'які й тверді».
2. Приголосні глухі й дзвінкі Формування знань, умінь і навичок із теми «Приголосні дзвінкі й глухі».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поєднай пару 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Удосконалення вивченого про тверді й м'які приголосні.
2. Глухий — дзвінкий 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Закріплення вивченого теоретичного матріалу про глухі та дзвінкі приголосні.
3. Проаналізуй звуки 3 вид - аналіз середнє 4Б. Уміння виконувати звуковий аналіз слова, закріплення вивченого про приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі.
4. Розрізняй! 3 вид - аналіз середнє 4Б. Закріплення вивченого про глухі й дзвінкі приголосні.
5. Який звук потрібен? 3 вид - аналіз середнє 4Б. Закріплення вивченого про тверді й м'які приголосні.
6. Розподіли 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Закріплення вивченого про звуки [ґ] і [г].
7. М'які приголосні 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння визначати м'якість чи пом'якшеність приголосних, уміння аналізувати звуковий склад слова.
8. Глухі приголосні 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Удосконалення вивченого про глухі приголосні.
9. Ф чи ХВ? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Завдання розвиває уміння правильно писати й вимовляти слова іншомовного походження.
10. Добери перевірне слово 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Удосконалення орфографічних навичок, уміння добирати перевірні слова.
11. Два в одному 3 вид - аналіз середнє 7Б. Розвиток орфографічних навичок, уміння аналізувати звуки за дзвінкістю/глухістю.
12. Установи відповідність 3 вид - аналіз середнє 2Б. Повторення вивченого про фонетичну транскрипцію, закріплення вивченого теоретичного матеріалу про тверді й м'які приголосні.
13. Назви мене 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Удосконалення вивченого про приголосні тверді й м'які, уміння виявляти м'які приголосні та способи позначення м'якості приголосних на письмі.
14. Кросворд 3 вид - аналіз важке 8Б. Закріплення вивченого про приголосні звуки.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Обери слово з твердими приголосними Інший середнє 2Б. Удосконалення вивченого про тверді й м'які приголосні.
2. Обери один варіант відповіді Інший середнє 2Б. Уміння розрізняти дзвінкі й глухі звуки, закріплення вивченого про приголосні, що не відносяться ні до дзвінких, ні до глухих.
3. Повторюємо теоретичний матеріал Інший середнє 2Б. Повтореня вивченого матеріалу з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]».
4. Хто більше? Інший важке 5Б. Розвиток культури мовлення, збагачення словникового запасу, розвиток пошукових навичок.
5. Опиши малюнок Інший важке 5Б. Розвиток творчих навичок, закріплення вивченого про приголосні дзвінкі й глухі.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]» 00:10:00 середнє 8Б. Систематизація вивченого з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]» 00:15:00 середнє 8Б. Закріплення вивченого матеріалу з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]».
2. Перевірна робота з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]» 00:20:00 середнє 10Б. Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]».