Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Приголосні м'які й тверді | Формування мовної компетентності з теми «Приголосні м'які й тверді». |
2. | Приголосні глухі й дзвінкі | Формування знань, умінь і навичок із теми «Приголосні дзвінкі й глухі». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поєднай пару | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Удосконалення вивченого про тверді й м'які приголосні. |
2. | Глухий — дзвінкий | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матріалу про глухі та дзвінкі приголосні. |
3. | Проаналізуй звуки | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння виконувати звуковий аналіз слова, закріплення вивченого про приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі. |
4. | Розрізняй! | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про глухі й дзвінкі приголосні. |
5. | Який звук потрібен? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про тверді й м'які приголосні. |
6. | Розподіли | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про звуки [ґ] і [г]. |
7. | М'які приголосні | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати м'якість чи пом'якшеність приголосних, уміння аналізувати звуковий склад слова. |
8. | Глухі приголосні | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про глухі приголосні. |
9. | Ф чи ХВ? | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Завдання розвиває уміння правильно писати й вимовляти слова іншомовного походження. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери перевірне слово | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення орфографічних навичок, уміння добирати перевірні слова. |
2. | Два в одному | Інший | середнє | 7Б. | Розвиток орфографічних навичок, уміння аналізувати звуки за дзвінкістю/глухістю. |
3. | Установи відповідність | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про фонетичну транскрипцію, закріплення вивченого теоретичного матеріалу про тверді й м'які приголосні. |
4. | Назви мене | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про приголосні тверді й м'які, уміння виявляти м'які приголосні та способи позначення м'якості приголосних на письмі. |
5. | Кросворд | Інший | важке | 8Б. | Закріплення вивченого про приголосні звуки. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери слово з твердими приголосними | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про тверді й м'які приголосні. |
2. | Обери один варіант відповіді | Інший | середнє | 2Б. | Уміння розрізняти дзвінкі й глухі звуки, закріплення вивченого про приголосні, що не відносяться ні до дзвінких, ні до глухих. |
3. | Повторюємо теоретичний матеріал | Інший | середнє | 2Б. | Повтореня вивченого матеріалу з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]». |
4. | Хто більше? | Інший | важке | 5Б. | Розвиток культури мовлення, збагачення словникового запасу, розвиток пошукових навичок. |
5. | Опиши малюнок | Інший | важке | 5Б. | Розвиток творчих навичок, закріплення вивченого про приголосні дзвінкі й глухі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Закріплення вивченого матеріалу з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]». |
2. | Перевірна робота з теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Приголосні м'які й тверді, дзвінкі й глухі; вимова приголосних [ґ] і [г]». |