Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Самостійні частини мови (іменник, прикметник, дієслово) | Формування знань про самостійні частини мови. |
2. | Самостійні частини мови (прислівник, числівник, займенник) | Формування знань, умінь і навичок про прислівник, числівник, займенник. |
3. | Прийменник. Сполучник. Частка | Формування знань, умінь і навичок про службові частини мови. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери рядок | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати частини мови. |
2. | Рядок іменників | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати іменники, відрізняти їх від інших частин мови. |
3. | Заповни таблицю | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння утворювати спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови. |
4. | Зміни іменник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння добирати спільнокореневе слово до іменника, утворювати словосполучення. |
5. | Прислів'я з числівником | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати в реченні числівник як частину мови. |
6. | Правильна форма дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння узгоджувати дієслово відповідно до змісту речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильний прикметник | Інший | середнє | 1Б. | Уміння узгоджувати прикметник відповідно до форми іменника. |
2. | Доповнена реальність | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про прийменник і сполучник. |
3. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати частини мови. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди дієслова | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати дієслова як частину мови. |
2. | Лише прикметники | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати прикметники як частину мови. |
3. | Побудуй словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Уміння будувати словосполучення за зразком. |
4. | Пошир речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння поширювати речення прикметниками. Розвиток мовлення, збагачення словникового запасу. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 6Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення, вводити запропоновані слова в речення. |
6. | Склади твір | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати твір на запропоновану тему. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Слово як частина мови. Граматичні форми слів різних частин мови» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для систематизації вивченого про слово як частину мови. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Слово як частина мови. Граматичні форми слів різних частин мови» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Завдання для систематизації й удосконалення вивченого про слово як частину мови. |
2. | Перевірна робота з теми «Слово як частина мови. Граматичні форми слів різних частин мови» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Слово як частина мови. Граматичні форми слів різних частин мови». |