Теорія:

Засоби зв'язку між реченнями в тексті
Усі складові частини тексту пов'язані між собою, і цим забезпечується його  цілісність. Речення пов'язуються не лише за змістом, але й за допомогою лексичних та граматичних засобів.
 
Лексичний зв'язок досягається завдяки:
  • уживанню спільнокореневих слів
     
  • повторам слова; 
     
  • використанню займенників замість іменників, прикметників чи числівників; 
     
  • використанню числівників замість іменників;
     
  • уживання прислівників (потім, згодом, а далі тощо); 
     
  • синонімам;
     
  • уживанню загальної назви замість власної.
Приклад:
Порівняй: Сьогодні в Алінки свято. Зранку до Алінки почали з'їжджатися гості. — Сьогодні в Алінки свято. Зранку до неї почали з'їжджатися гості (заміна іменника займенником).
 
Найбільше я люблю запах свіжоспеченого хліба. Цей запах не зрівняти з жодними шанелями й діорами. — Найбільше я люблю запах свіжоспеченого хліба. Цей аромат не зрівняти з жодними шанелями й діорами (синоніми).
Зверни увагу!
Але не слід зловживати повторами одного слова чи спільнокореневих слів! Це може свідчити про низький рівень мовленнєвої культури чи бідний словниковий запас.
 
Для уникнення невиправданого повторення одного й того ж слова використовуємо синоніми, уживання загальної назви замість власної, використання займенників замість іменників, прикметників чи числівників.
Граматичний зв'язок досягається завдяки:
  • уживанню вставних слів
     
  • сполучникам
     
  • використанню дієслів одного виду й часу.
Приклад:
Для того, щоб приготувати смачний пиріг, потрібно, по-перше, свіжі продукти. А по-друге, варто залишити всі погані думки й проблеми за порогом кухні (використання вставних слів).

Давно вже слід було поговорити з колегою. Проте неприємне завжди відкладаєш на потім, очікуючи, що проблема розв'яжеться сама по собі (використання сполучників).