Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Мова як засіб спілкування | Формування компетентностей учнів із теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності». |
2. | Культура спілкування | Формування культури спілкування, виховання поваги до слова як засобу комунікації; розвиток уміння спілкуватись. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наша мова калинова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання спрямоване на удосконалення орфографічних навичок, збагачення словникового запасу, розвиток пізнавальних здібностей, виховання поваги до української мови. |
2. | Доповни твердження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Засвоєння теоретичного матеріалу з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності». |
3. | Культура мовлення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток культури мовлення, культури спілкування, виховання пошанного ставлення до мови. |
4. | Чи знаєш ти, що... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання розвиває кругозір, збагачує лексичний запас учнів, виховує повагу до слова, спонукає до вивчення рідної мови та її історії. |
5. | Кодекс честі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання спрямоване на розвиток культури спілкування, логічного мислення, удосконалення пізнавальних здібностей. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери два варіанти відповіді | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення навичок спілкування, розвиток культури мовлення. |
2. | Шифрувальник | Інший | важке | 5Б. | Розвиток культурної компетентності, логічного мислення, розширення кругозору через твори українських класиків літератури. |
3. | Віднови прислів'я | Інший | важке | 1Б. | Розвиток комунікативних навичок, логічного мислення та виховання поваги до слова на основі усної народної творчості. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Четверте зайве | Інший | середнє | 1Б. | Завдання спрямоване на удосконалення культури поведінки й культури спілкування; виховує повагу до оточення. |
2. | Проаналізуй висловлювання | Інший | середнє | 1Б. | Завдання спрямоване на виховання культури поведінки і спілкування шляхом аналізу творів українського поета. |
3. | Розподіли у дві колонки | Інший | середнє | 2Б. | Розвиток культури мовлення, культури спілкування, виховання шанобливого ставлення до мови. |
4. | Ситуація спілкування | Інший | важке | 5Б. | Розвиток культури спілкування, розвиток уміння будувати діалог, використовуючи слова ввічливості; розвиток творчого потенціалу учнів. |
5. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Розвиток творчого потенціалу учнів, уміння самостійно моделювати і записувати ситуацію спілкування відповідно до поданої теми. |
6. | Доповни речення словами ввічливості | Інший | середнє | 3Б. | Завдання спрямоване на удосконалення навичок спілкування, розвиток культури мовлення, удосконалення пунктуаційних навичок. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Повторення та узагальнення вивченого з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності». |
2. | Перевірна робота з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності». |