Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Мова як засіб спілкування Формування компетентностей учнів із теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності».
2. Культура спілкування Формування культури спілкування, виховання поваги до слова як засобу комунікації; розвиток уміння спілкуватись.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Наша мова калинова 1 вид - рецептивний легке 1Б. Завдання спрямоване на удосконалення орфографічних навичок, збагачення словникового запасу, розвиток пізнавальних здібностей, виховання поваги до української мови.
2. Доповни твердження 1 вид - рецептивний легке 1Б. Засвоєння теоретичного матеріалу з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності».
3. Культура мовлення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розвиток культури мовлення, культури спілкування, виховання пошанного ставлення до мови.
4. Чи знаєш ти, що... 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання розвиває кругозір, збагачує лексичний запас учнів, виховує повагу до слова, спонукає до вивчення рідної мови та її історії.
5. Кодекс честі 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Завдання спрямоване на розвиток культури спілкування, логічного мислення, удосконалення пізнавальних здібностей.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибери два варіанти відповіді Інший середнє 1Б. Удосконалення навичок спілкування, розвиток культури мовлення.
2. Шифрувальник Інший важке 5Б. Розвиток культурної компетентності, логічного мислення, розширення кругозору через твори українських класиків літератури.
3. Віднови прислів'я Інший важке 1Б. Розвиток комунікативних навичок, логічного мислення та виховання поваги до слова на основі усної народної творчості.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Четверте зайве Інший середнє 1Б. Завдання спрямоване на удосконалення культури поведінки й культури спілкування; виховує повагу до оточення.
2. Проаналізуй висловлювання Інший середнє 1Б. Завдання спрямоване на виховання культури поведінки і спілкування шляхом аналізу творів українського поета.
3. Розподіли у дві колонки Інший середнє 2Б. Розвиток культури мовлення, культури спілкування, виховання шанобливого ставлення до мови.
4. Ситуація спілкування Інший важке 5Б. Розвиток культури спілкування, розвиток уміння будувати діалог, використовуючи слова ввічливості; розвиток творчого потенціалу учнів.
5. Склади твір Інший важке 7Б. Розвиток творчого потенціалу учнів, уміння самостійно моделювати і записувати ситуацію спілкування відповідно до поданої теми.
6. Доповни речення словами ввічливості Інший середнє 3Б. Завдання спрямоване на удосконалення навичок спілкування, розвиток культури мовлення, удосконалення пунктуаційних навичок.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності» 00:10:00 середнє 4Б. Завдання для систематизації вивченого з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності» 00:15:00 середнє 5Б. Повторення та узагальнення вивченого з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності».
2. Перевірна робота з теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності» 00:20:00 середнє 8Б. Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Загальне уявлення про мову як діяльність. Види мовленнєвої діяльності».