Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Узагальнювальні слова при однорідних членах речення | Ознайомлення з таким поняттям, як узагальнювальне слово при однорідних членах речення, та його особливостями. |
2. | Розділові знаки при узагальнювальних словах | Формування знань, умінь і навичок із теми «Розділові знаки при узагальнювальних словах». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поєднай узагальнювальне слово й однорідні члени | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Удосконалення вивченого про узагальнювальні слова при однорідних членах речення; розвиток уміння співставляти предмети, явища, поняття із словом, що їх об'єднує. |
2. | У пошуках узагальнювального слова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про узагальнювальне слово. |
3. | Двокрапка чи тире? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на поглиблення знань про розділові знаки при узагальнювальних словах; розвиток умінь і навичок визначати узагальнювальні слова та їх позицію в реченні. |
4. | Добери узагальнювальні слова | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про узагальнювальні слова та розділові знаки при них. |
5. | Відшукай помилку | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
6. | Ставимо чи не ставимо двокрапку? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Завдання спрямоване засвоєння пунктограми «Двокрапка при узагальнювальному слові». |
7. | Розбий пару | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
8. | Де поставиш двокрапку? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при УС. |
9. | Синтаксичний розбір речення | 3 вид - аналіз | середнє | 12Б. | Завдання перевіряє уміння учнів аналізувати речення з однорідними членами й узагальнювальними словами при них, визначати частини мови, якими виражені УС; визначати синтаксичну роль ОЧР й УС, позицію УС відносно ОЧР та розділові знаки, необхідні при УС. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збери речення докупи | Інший | середнє | 10Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах та однорідних членах речення. |
2. | Яке речення відповідає схемі? | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
3. | Люби і знай свій рідний край | Інший | середнє | 4Б. | Завдання спрямоване на розвиток пізнавальних навичок учнів, розширює кругозір, сприяє вивченню історії країни; актуалізує вивчене про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
4. | Навколо світу за 60 секунд | Інший | середнє | 5Б. | Завдання спрямоване на розвиток пізнавальних навичок учнів, розширює кругозір, сприяє вивченню гуманітарних і природничих дисциплін; актуалізує вивчене про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
5. | Упізнай мене | Інший | важке | 6Б. | Завдання спрямоване на розвиток асоціативного, логічного мислення; розиток пізнавальних умінь і навичок; удосконалення вивченого про двокрапку й тире при узагальнювальних словах. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Постав розділові знаки | Інший | середнє | 3Б. | Завдання спрямоване на удосконалення уміння правильно ставити розділові знаки у реченнях, ускладнених однорідними членами й узагальнювальними словами; удосконалення уміння «читати» схеми речення. |
2. | Де поставиш тире? | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при УС. |
3. | Речення з двокрапкою | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
4. | Трансформер | Інший | середнє | 3Б. | Завдання розвиває уміння «читати» схеми речення; трансформувати речення за зразком, змінюючи порядок слів у реченні залежно від позиції узагальнювального слова стосовно однорідних членів. |
5. | Доповни речення | Інший | важке | 4Б. | Завдання розвиває уміння групувати однорідні члени речення, самостійно доповнювати узагальнювальні слова однорідними членами; розвиває навички аналітичного мислення. |
6. | Склади речення за схемою | Інший | важке | 5Б. | Практичне застосування вивченого про узагальнювальні слова між однорідними членами речення та розділові знаки при УС. |
7. | Склади твір | Інший | важке | 8Б. | Завдання спрямоване на розвиток творчого потенціалу учнів; застосування набутих знань про узагальнювальні слова при однорідних членах речення та розділові знаки при УС. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для закріплення й систематизації знань, умінь і навичок із теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
2. | Перевірна робота з теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами». |