Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Узагальнювальні слова при однорідних членах речення Ознайомлення з таким поняттям, як узагальнювальне слово при однорідних членах речення, та його особливостями.
2. Розділові знаки при узагальнювальних словах Формування знань, умінь і навичок із теми «Розділові знаки при узагальнювальних словах».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поєднай узагальнювальне слово й однорідні члени 2 вид - інтерпретація легке 3Б. Удосконалення вивченого про узагальнювальні слова при однорідних членах речення; розвиток уміння співставляти предмети, явища, поняття із словом, що їх об'єднує.
2. У пошуках узагальнювального слова 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого про узагальнювальне слово.
3. Двокрапка чи тире? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Завдання спрямоване на поглиблення знань про розділові знаки при узагальнювальних словах; розвиток умінь і навичок визначати узагальнювальні слова та їх позицію в реченні.
4. Добери узагальнювальні слова 3 вид - аналіз середнє 4Б. Закріплення вивченого про узагальнювальні слова та розділові знаки при них.
5. Відшукай помилку 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах.
6. Ставимо чи не ставимо двокрапку? 3 вид - аналіз середнє 4Б. Завдання спрямоване засвоєння пунктограми «Двокрапка при узагальнювальному слові».
7. Розбий пару 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах.
8. Де поставиш двокрапку? 3 вид - аналіз середнє 1Б. Закріплення вивченого про розділові знаки при УС.
9. Синтаксичний розбір речення 3 вид - аналіз середнє 12Б. Завдання перевіряє уміння учнів аналізувати речення з однорідними членами й узагальнювальними словами при них, визначати частини мови, якими виражені УС; визначати синтаксичну роль ОЧР й УС, позицію УС відносно ОЧР та розділові знаки, необхідні при УС.
10. Збери речення докупи 2 вид - інтерпретація середнє 10Б. Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах та однорідних членах речення.
11. Яке речення відповідає схемі? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах.
12. Люби і знай свій рідний край 3 вид - аналіз середнє 4Б. Завдання спрямоване на розвиток пізнавальних навичок учнів, розширює кругозір, сприяє вивченню історії країни; актуалізує вивчене про розділові знаки при узагальнювальних словах.
13. Навколо світу за 60 секунд 3 вид - аналіз середнє 5Б. Завдання спрямоване на розвиток пізнавальних навичок учнів, розширює кругозір, сприяє вивченню гуманітарних і природничих дисциплін; актуалізує вивчене про розділові знаки при узагальнювальних словах.
14. Упізнай мене 3 вид - аналіз важке 6Б. Завдання спрямоване на розвиток асоціативного, логічного мислення; розиток пізнавальних умінь і навичок; удосконалення вивченого про двокрапку й тире при узагальнювальних словах.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Постав розділові знаки Інший середнє 3Б. Завдання спрямоване на удосконалення уміння правильно ставити розділові знаки у реченнях, ускладнених однорідними членами й узагальнювальними словами; удосконалення уміння «читати» схеми речення.
2. Де поставиш тире? Інший середнє 1Б. Закріплення вивченого про розділові знаки при УС.
3. Речення з двокрапкою Інший середнє 1Б. Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах.
4. Трансформер Інший середнє 3Б. Завдання розвиває уміння «читати» схеми речення; трансформувати речення за зразком, змінюючи порядок слів у реченні залежно від позиції узагальнювального слова стосовно однорідних членів.
5. Доповни речення Інший важке 4Б. Завдання розвиває уміння групувати однорідні члени речення, самостійно доповнювати узагальнювальні слова однорідними членами; розвиває навички аналітичного мислення.
6. Склади речення за схемою Інший важке 5Б. Практичне застосування вивченого про узагальнювальні слова між однорідними членами речення та розділові знаки при УС.
7. Склади твір Інший важке 8Б. Завдання спрямоване на розвиток творчого потенціалу учнів; застосування набутих знань про узагальнювальні слова при однорідних членах речення та розділові знаки при УС.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах» 00:10:00 середнє 8Б. Завдання для закріплення й систематизації знань, умінь і навичок із теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах» 00:15:00 середнє 9Б. Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах.
2. Перевірна робота з теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах» 00:20:00 середнє 14Б. Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами».