Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пряма мова | Формування знань, умінь і навичок з теми «Пряма мова». |
2. | Розділові знаки при прямій мові | Формування знань, умінь і навичок з теми «Розділові знаки при прямій мові». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речення з прямою мовою | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про пряму мову. |
2. | Правильно постав розділові знаки при прямій мові | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Перевірка умінь,знань і навичок з теми «Пряма мова». |
3. | Вибери правильну відповідь | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Пряма мова». |
4. | Із непрямої в пряму | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Пряма мова». |
5. | Установи схему, що відповідає реченню | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Систематизація знань, умінь і навичок з теми «Пряма мова». |
6. | Створи текст із групи речень | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Застосування знань, умінь, навичок із теми «Пряма мова» при формуванні тексту. |
7. | Правильний вибір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Пряма мова». |
8. | Трансформація речень | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Пряма мова». |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення схеми речення | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення уміння визначати будову речення з прямою мовою. |
2. | Виправ помилки в прямій мові | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Розділові знаки при прямій мові». |
3. | Міркуй! | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при прямій мові. |
4. | Установи відповідність | Інший | важке | 3Б. | Повторення й узагальнення вивченого з теми «Пряма мова і розділові знаки при прямій мові». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Постав розділовий знак на місці пропуску | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про пряму мову. |
2. | Вибір однієї відповіді | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про пряму мову. |
3. | Де правильно? | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при прямій мові. |
4. | Доповнення і складання речень | Інший | середнє | 6Б. | Удосконалення умінь і навичок з теми «Пряма мова» при складанні речень за поданими схемами. |
5. | Складання твору за малюнком | Інший | важке | 5Б. | Застосування знань, умінь і навичок з теми «Пряма мова» при складанні власного висловлення за малюнком. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Пряма мова» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Пряма мова» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пряма мова» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Пряма мова» |
2. | Перевірна робота з теми «Пряма мова» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірка знань, умінь і навичок з теми «Пряма мова» |