Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Речення як синтаксична одиниця | Формування знань, умінь і навичок учнів із теми «Речення як синтаксична одиниця». |
2. | Граматична основа речення | Формування мовних компетентностей учнів із теми «Головні члени речення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери два рядки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про словосполучення і речення; закріплення вміння відрізняти словосполучення від речення; розуміння будови словосполучення і речення. |
2. | Укажи граматичну основу речення | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про граматичну основу речення. |
3. | Двоскладне чи односкладне? | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого про головні члени речення; удосконалення уміння визначати граматичну основу речення. |
4. | Вибери рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про односкладні й двоскладні речення. |
5. | Поширене речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про поширені й непоширені речення. |
6. | Розсипані перлинки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого про речення та його ознаки. |
7. | Синтаксичний розбір речення | 3 вид - аналіз | середнє | 14Б. | Завдання спрямоване на удосконалення й систематизацію вивченого про речення, його граматичну основу, види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням. |
8. | Аналізуємо речення | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати граматичну основу речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Постав запитання | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати граматичну основу речення, ставити запитання від підмета до присудка. |
2. | Чим виражено підмет? | Інший | важке | 2Б. | Уміння визначати підмет. Повторення вивченого про частини мови. |
3. | Від односкладного до двоскладного і навпаки | Інший | важке | 6Б. | Завдання розвиває вміння використовувати в мовленні синонімічні двоскладні й односкладні речення. |
4. | Один підмет і кілька присудків | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати речення, у яких один підмет і кілька присудків до нього. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи односкладне речення | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про односкладні речення. |
2. | Непоширене речення | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про поширені й непоширені речення. |
3. | Продовж твердження | Інший | середнє | 2Б. | Узагальнення та систматизація вивченого з теми «Речення, його граматична основа». |
4. | Увідповідни | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати головні й другорядні члени речення. |
5. | Склади текст | Інший | важке | 8Б. | Застосування знань, умінь і навичок з теми «Речення, його граматична основа» при самостійному складанні зв'язного тексту. |
6. | Доповни непоширене речення | Інший | важке | 5Б. | Розвиток уміння самостійно доповнювати непоширені речення другорядними членами. |
7. | Конструктор | Інший | важке | 4Б. | Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей, логічного мислення, уміння граматично правильно будувати речення. |
8. | Склади речення за схемою | Інший | середнє | 4Б. | Уміння складати речення за схемою. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Речення як синтаксична одиниця» | 00:10:00 | середнє | 11Б. | Завдання спрямовані на удосконалення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Речення як синтаксична одиниця». |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Речення як синтаксична одиниця» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Удосконалення вивченого з теми «Речення як синтаксична одиниця». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Речення як синтаксична одиниця» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Повторення та систематизація вивченого з теми «Речення як синтаксична одиниця». |
2. | Перевірна робота з теми «Речення, його граматична основа (підмет і присудок)» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, умінь і навичок з теми «Речення, його граматична основа (підмет і присудок)». |