Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Словосполучення. Головне і залежне слово. Відмінність словосполучення від слова і речення | Формування знань, умінь і навичок із теми« Словосполучення. Головне і залежне слово. Відмінність словосполучення від слова і речення». |
2. | Види словосполучень. Сполучення слів, що не є словосполученнями | Ознайомлення з видами словосполучень; формування уміння розрізняти словосполучення і сполуки слів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шукаємо зернятко-словосполучення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати словосполучення. |
2. | Вибери складне словосполучення | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про типи словосполучень за будовою. |
3. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про словосполучення та сполуки слів, що не є словосполученнями. |
4. | Утвори словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння добирати й узгоджувати слова в словосполученні, аналізувати граматичні зв'язки між складниками. |
5. | Сполучення слів чи словосполучення? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань про словосполучення; завдання удосконалює уміння відрізняти словосполучення від сполучень слів. |
6. | Робота з таблицею | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати головне й залежне слова. |
7. | Слово. Словосполучення. Речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання розвиває уміння відрізняти словосполучення від слова і речення, розуміти відмінність між синтаксичними одиницями. |
8. | Вибери іменне словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про види словосполучень. |
9. | Синонімічні словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток культури мовлення, збагачення словникового запасу, уміння добирати синонімічні словосполучення, формування лексичної культури. |
10. | Вибери дієслівне словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу про види словосполучень. |
11. | Синтаксичний аналіз словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Завдання розвиває уміння аналізувати словосполучення за будовою, виділяти головне і залежне слово, правильно ставити запитання від головного до залежного слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибіркова робота | Інший | середнє | 3Б. | Уміння аналізувати речення, розбирати його на словосполучення, визначати відмінність словосполучень від сполучень слів. |
2. | Постав залежне слово в потрібну форму | Інший | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння будувати граматично правильні словосполучення, узгоджувати залежне слово із головним. |
3. | Розмовляй українською | Інший | середнє | 4Б. | Формування культури мовлення на прикладі словосполучень. |
4. | Загадки | Інший | середнє | 6Б. | Розвиток асоціативного мислення, мовлення, розвиток пізнавальних та творчих навичок на основі вивченого матеріалу про словосполучення. |
5. | І так і навспак | Інший | важке | 6Б. | Завдання спрямоване на удосконалення уміння відрізняти сполучення слів від словосполучень; збагачує словниковий запас учнів, розширює кругозір; виховує любов до рідного слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як правильно? | Інший | середнє | 3Б. | Завдання спрямоване на розвиток культури мовлення учнів, формування грамотності та мовної компетентності. |
2. | Доповнена реальність | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про слово, словосполучення, речення. |
3. | Назви головне слово | Інший | середнє | 2Б. | Завдання розвиває уміння виділяти головне слово у словосполученні. |
4. | Зайвий рядок | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати сполучення слів, що не є словосполученням (сурядний зв'язок, підмет і присудок). |
5. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Застосування знань про словосполучення при самостійному складанні тексту із використанням довідки. |
6. | Склади речення | Інший | важке | 6Б. | Розвиток творчих здібностей, уміння складати речення із поданими словосполученнями. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Завдання для узагальнення та систематизації вивченого про словосполучення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Завдання для закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні». |
2. | Перевірна робота з теми «Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні». |