Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вигук | Теоретичний матеріал з теми «Вигук». |
2. | Правопис вигуків та звуконаслідувальних слів. | Теоретичний матеріал з теми «Правопис вигуків та звуконаслідувальних слів». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розрізнення вигуків та звуконаслідувальних слів | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вправа на розрізнення вигуків та звуконаслідувальних слів, уміння знаходити їх у реченні. |
2. | Розряд за значенням | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Завдання на формування наваичок знаходити вигуки у реченні та визначати розряд за значенням. |
3. | Кома при вигуках | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання, що передбачає вибір речення з вигуком, який не відокремлюється комами. |
4. | Розділові знаки в реченнях з вигуками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формування умінь застосовувати правила вживання розділових знаків в реченнях з вигуками. |
5. | Розпізнай вигук | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання на вміння розпізнавати вигуки в реченні, відрізняти їх від вигуків, що набули значення іменника чи дієслова. |
6. | Написання вигуків та звуконаслідувальних слів | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формування навичок написання часток разом, окремо або через дефіс. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розділові знаки | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на формування пунктуаційних навичок, уміння застосовувати правила вживання розділових знаків при вигуках. |
2. | Розряд за значенням | Інший | середнє | 2Б. | Сформованість навичок знаходити вигуки у реченні та визначати розряд за значенням. |
3. | Творення вигуків | Інший | важке | 2Б. | Творча вправа на уміння утворювати вигуки від дієслів, з'ясування ролі вигуків у мовленні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Правопис вигуків та звуконаслідувальних слів» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Формування навичок знаходити вигуки та звуконаслідувальні слова в реченні, правильно писати їх та виділяти розділовими знаками відповідно до пунктуаційних правил. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правопис вигуків та звуконаслідувальних слів». | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Закріплення вивченого про вигук, як особливу частину мови, правил написання вигуків та звуконаслідувальних слів, формування умінь застосовувати правила вживання розділових знаків в реченнях з вигуками. |
2. | Перевірна робота з теми «Правопис вигуків та звуконаслідувальних слів». | 00:25:00 | важке | 12Б. | Перевірка сформованості умінь та навичок знаходити вигуки, визначати розряд за значенням, застосовувати правила вживання розділових знаків при вигуках. Завдання з культури мовлення. |