Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття про односкладне речення. Види односкладних речень | Формування знань про односкладні речення, їх види. |
2. | Означено-особове речення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Види односкладних речень. Означено-особові речення» . Формування уміння відрізняти односкладні речення від двоскладних неповних. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди односкладне речення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати односкладні речення. |
2. | Відшукай означено-особове речення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати означено-особове речення. |
3. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти односкладне речення від двоскладного неповного з пропущеним підметом. Удосконалення вивченого про означено-особові речення. |
4. | Вибери форму | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання для удосконалення вивченого про означено-особові речення; уміння визначати форму вираження головного члена. |
5. | Перебудуй речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Уміння трансформувати речення із двоскладного в односкладні. |
6. | Односкладне речення як частина складного | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про односкладне означено-особове речення. |
7. | Синтаксичний аналіз означено-особового речення | 3 вид - аналіз | важке | 8Б. | Повторення вивченого про просте речення. Уміння аналізувати односкладне речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибіркова робота | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про односкладне речення, уміння визначати його в тексті. |
2. | Речення-синонім | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про односкладне означено-особове речення. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння складати означено-особові речення, ставити подані дієслова у потрібну форму. |
4. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати твори, використовуючи означено-особові речення. Розвиток мовлення, уяви, логічного мислення. |
5. | Склади діалог | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати діалог, використовуючи означено-особові речення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Види односкладних речень. Означено-особові речення» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Завдання для закріплення вивченого з теми «Види односкладних речень. Означено-особові речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Види односкладних речень. Означено-особові речення» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Завдання для удосконалення вивченого про односкладні речення. |
2. | Перевірна робота з теми «Види односкладних речень. Означено-особові речення» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Види односкладних речень. Означено-особові речення». |