Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вставні слова, словосполучення, речення. Групи вставних слів за значенням | Формування знань із теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням», уміння знаходити такі конструкції в реченні, виділяти розділовими знаками, визначати групу вставних слів за наченням. |
2. | Вставлені слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставлених конструкціях | Формування знань про вставлені конструкції, уміння знаходити їх у реченні і виділяти відповідними розділовими знаками. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи рядок (вставна конструкція) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про вставні слова, словосполучення, речення. |
2. | Групи слів за значенням ч. 1 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати, до якої групи за значенням належать вставні слова. |
3. | Групи слів за значенням ч. 2 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати, до якої групи за значенням належать вставні слова. |
4. | Постав розділові знаки | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при вставних словах. |
5. | Член речення чи вставне слово? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати, яке значення має слово в реченні - вставне слово чи член речення. |
6. | Обери розділові знаки | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Удосконалення пунктуаційних навичок при вставлених конструкціях. |
7. | Вставне слово чи сполучник? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати частини мови, роль слів у реченні; удосконалення вивченого про вставні слова. |
8. | Яке слово не є вставним? | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням». |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповнена реальність | Інший | середнє | 2Б. | Уміння добирати вставні слова, словосполучення, що найбільш вдало доповнюють речення. |
2. | Синтаксичний аналіз речення 1 (вставні конструкції) | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, ускладнене вставними словами (словосполученнями, реченнями). |
3. | Пунктуаційна помилка | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення знань і пунктуаційних навичок із теми «Розділові знаки при вставних конструкціях». |
4. | Пунктуаційне оформлення вставлених конструкцій | Інший | важке | 1Б. | Закріплення знань із теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням», навичок пунктуаційного оформлення вставлених конструкцій. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перебудуй речення | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням».Уміння будувати речення, ускладені вставленою конструкцією. |
2. | Групи слів за значенням ч. 3 | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати, до якої групи за значенням належать вставні слова. |
3. | Групи слів за значенням ч. 4 | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати, до якої групи за значенням належать вставні слова. |
4. | Укажи рядок (вставлена конструкція) | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про вставлені конструкції. |
5. | Робота з текстом | Інший | середнє | 1Б. | Уміння працювати з текстом, знаходити вставні слова (словосполучення). |
6. | Синтаксичний аналіз речення 2 (вставлені конструкції) | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, ускладнене вставленими конструкціями. |
7. | Заповни пропуски | Інший | середнє | 2Б. | Уміння добирати вставні слова, що найбільше відповідають змісту речення. |
8. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння складати речення, використовуючи слово і в якості вставного слова, і в якості члена речення. |
9. | Склади твір (вставлені конструкції) | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст на запропоновану тему, уводячи речення, ускладнені вставленими конструкціями. |
10. | Склади твір (вставні конструкції) | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст на запропоновану тему, уводячи речення, ускладнені вставними конструкціями. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Завдання для закріплення вивченого з теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням». |
2. | Перевірна робота з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)» | 00:22:00 | середнє | 6Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням». |